Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Mody BG I: EE - [BG I: EE] Problemy z modami

WojtekTtciit - 2015-07-15, 13:13
Temat postu: [BG I: EE] Problemy z modami
Pisze tylko część tekstów i dialogów
Unfinished Biznes
Dark side of the sword Coast
W pack mule
Dark Horizons
Team BG weapons pack
Team BG armors pack
Baldurs Gate quest and encounters
BG 1 npc project
BG 1 Romance Encounters
I to denerwujące pisze w rzeczach z Dark Horizons
Nie w BG 1 npc project
A i jakby ktoś miał tłumaczenie Romance encounters i Npc w najnowszych wersjach NPC v 10
Wszystkie mody w wersji BGEE

PS Zna ktoś mod na stakowanie pocisków do 80

Przeniesiono i nazwano jako temat zbiorczy. - L`f

K4thos - 2015-07-15, 14:56

nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc "Pisze tylko część tekstów i dialogów", "I to denerwujące pisze w rzeczach z Dark Horizons ". Te zdania nie mają sensu :P

PS. If you are using Google Translate, it's better to write your posts in English here (if you know it). This way we will understand you just fine :)

Rashidani - 2015-07-15, 15:17

Witam.

Jako nowa użytkowniczka ale stara wyjadaczka baldurowa mam pytanie odnośnie Bg:EE

Chciałabym odświeżyć sobie baldura i wyrobić własną opinię o tym nowym ustrojstwie.

Jednakże mam problem ze spolszczeniem. Mam wersje z GOG i ona nie zawiera dubbingu polskiego ani filmików, Próbowałam zainstalować to : Baldur's Gate: Enhanced Edition PL

Niestety w trakcie instalacji wyskakuje mi błąd :
Cytat:
Zainstalowac komponent [Pliki dzwiekowe z polskiego wydania BG1 dla BG:EE]?
[I] tak, [N] nie, [Q] zakoncz

Instalacja [Pliki dzwiekowe z polskiego wydania BG1 dla BG:EE] [v1.2]
Copying 1 file ...
weidu.conf copied to BGEE_PL/backup/0/weidu.conf, 17 bytes
Copied [inlined/weidu.conf] to [weidu.conf]
Copying and patching 1 file ...
[C:\Users\Gambit\Documents/Baldur's Gate - Enhanced Edition/Baldur.ini] loaded, 2474 bytes
Creating 2 directories

WARNING: audio was not installed because oggdec.exe could not be found in BGEE_PL/override

WARNING: audio was not installed because oggdec.exe could not be found in BGEE_PL/sounds


Potrzebna pomoc :(
Z góry dziękuję.

Problem dotyczy modu, pozwoliłem sobie zatem przenieść wątek do (nowo utworzonego) tematu zbiorczego w odpowiednim dziale. ;) - L`f

K4thos - 2015-07-15, 15:20

to mój mod, więc oczywiście pomogę :) Wygląda na to, że źle go wypakowałaś skoro HANDLE_AUDIO nie może znaleźć ścieżki BGEE_PL/override. Sprawdź czy bezpośrednio w BG:EE masz właśnie te 2 foldery, tj NazwaGry/BGEE_PL/override

:rw: na forum :)

Rashidani - 2015-07-15, 15:30

U mnie to jest tak. Nie wiem czy o to właśnie chodzi. Dawno się nie bawiłam z weidu i wypakowywaniem, ale chyba to jest tak jak trzeba ;/


L`f - 2015-07-15, 15:44

W imieniu Klanu CoB witam i zapraszam!

Jeśli wypakowałaś cały folder BGEE_PL do głównego katalogu gry, to chyba nie pominęłaś żadnych folderów ze środka. Problem może leżeć w tym, że w odpowiednich podfolderach po prostu zabrakło dekompilatora OggDec.

Możesz spróbować dodać go ręcznie. Ściągnij plik oggdec.exe i umieść go w folderach wskazanych w logu, czyli BGEE_PL/override i BGEE_PL/sounds.

Spróbuj wtedy odpalić instalator modu jeszcze raz. Powinno zadziałać. Jeśli natomiast pojawią się dalsze problemy, pisz śmiało. ;)

Rashidani - 2015-07-15, 15:45

Poszło, dekoduje :)

Dzięki :)

Dam znać czy działa jak odpalę grę :)

Także bądźcie czujni :P

K4thos - 2015-07-15, 15:53

Cytat:
Możesz spróbować dodać go ręcznie. Ściągnij plik oggdec.exe i umieść go w folderach wskazanych w logu, czyli BGEE_PL/override i BGEE_PL/sounds.

Dziwne, bo nowe weidu ma chyba w sobie oggdec.exe, a przynajmniej takie wrażenie odnoszę, skoro nie wymaga go przy użyciu HANDLE_AUDIO. Zresztą w BG:EE ta funkcja po prostu zmienia nazwę ogg na wav, bo sam silnik wspiera dźwięki ogg. Nic nie powinno być dekodowane. Potrwa wieki zanim przerobi te pliki na wav, podczas gdy u mnie całość instalacji trwa mniej niż minutę :hmm:

Rashidani - 2015-07-15, 17:31

No i niby zainstalowane a filmiki nadal po angielsku i nie ma do wyboru polskich głosów przy tworzeniu postaci ;/

Co może być problemem? :(

K4thos - 2015-07-15, 18:02

spróbuj ręcznie zmienić język gry w opcjach na polski. Wyłącz i włącz grę żeby zobaczyć efekty. A jak nic nie pomoże to całą zawartość z NazwaGry/lang/pl_PL przenieś do NazwaGry/lang/en_US i zmień język na angielski.

Cytat:
Co może być problemem? :(

Problemem jest już samo to, że weidu dekodowało te pliki zamiast zmienić nazwę. To nie ma sensu i nie bardzo wiem jak pomóc.

WojtekTtciit - 2015-07-15, 18:22
Temat postu: Problem z Tekstem BGEE
No np Ulepszonu uk or
Kr
Driady z lasu Gultimere, pragnc obroni

Parametry

I tyle

A i nie ma polskich znaków

Rozumiecie mój problem to denerwuje najbardziej w dialogach
A na pewno nie macie tłumaczenia npc project v10

Rashidani - 2015-07-15, 18:55

W połowie pomogło w połowie nie.

Podmieniłam pliki angielskie polskimi i tak:

1: Filmiki są w naszym języku.
2. Głos Charname też.
3. Ale głosy postaci typu Winthrop i np. wprowadzający tekst o Candlekeep napisane po POLSKU,ale głos jest ANGIELSKI ...

Odechciewa mi się powoli grać. Przyzwyczaiłam się do dubbingu naszego i nie uśmiecha mi się grać w angielską wersję z polskimi napisami ;/

Proszę, pomóżcie !

K4thos - 2015-07-15, 18:57

Rashidani, no to teraz przenieś wszystkie pliki z katalogu lang/en_US/override (skoro już je przeniosłać z pl_PL) bezpośrednio do override i wsio będzie działać.
Rashidani - 2015-07-15, 19:15

Kathos :*

Wreszcie :D

Dziękuję!

L`f - 2015-07-15, 19:17

WojtekTtciit napisał/a:
A na pewno nie macie tłumaczenia npc project v10

Polskie tłumaczenie BG1 NPC Project jest zintegrowane z nowszymi wersjami modu - od v21. Polecam po prostu zrobić aktualkę modu i zainstalować nowszą wersję zamiast starszej - chyba z grą nic się nie powinno posypać.

Na pytanie, dlaczego tnie Ci stringi z DH, odpowiedzieć na razie nie potrafię. Rozumiem, że nadpisałeś angielski mod spolszczeniem Cuttootha?

WojtekTtciit - 2015-07-16, 12:53
Temat postu: Problem z Tekstem BGEE
Nie instalowałem żadnych nieoficjalnych spolszczeń
L`f - 2015-07-16, 18:42

Rzeczywiście, DH w nowszych wersjach ma już zaimplementowaną wersję polską. Za to przy konwersji do EE Solaufein nie wiedział, że BG1 i BG:EE korzystają z różnych kodowań polskich znaków - stąd też mogą brać się błędy. Korzystając z makra Zeda Noceara, przekonwertowałem pliki z polskim tekstem modu, załączam je tutaj:

KLIK

Skopiuj te pliki do folderu DarkHorizonsBGEE/Language/Polish - może teksty z DH będą Ci się wtedy wyświetlać poprawnie.

Swoją drogą zauważyłem, że w nowych wersjach DH doszło trochę angielskiego tekstu - nie zdziw się zatem, jeśli część dialogów z tego modu będzie Ci się wyświetlać po angielsku.

Cahir - 2015-07-16, 19:27

L'fie, Cuttooth dotłumaczył brakujące teksty i w zasadzie tłumaczenie pod BG/BGT jest gotowe. Pozostaje poprawienie opisów przedmiotów w wersji EE (wg szablonu stosowanego w EE). Zacząłem się tym zajmować, ale szczerze mówiąc, póki co nie mam czasu tego dokończyć. Poza tym stwierdziliśmy z Cuttoothem, że sporo opisów przedmiotów w wersji angielskiej rozjeżdża się "nieco" z ich faktycznymi właściwościami podejrzanymi w NI. Próbowałem to ogarnąć, żeby chociaż polskie tłumaczenie było spójne z faktycznymi cechami przedmiotów, a same sugestie przesłać do Soulaufeina, ale w sumie zastanawiam się czy jest sens... te przedmioty i tak są przepakowane w cholerę... nie czuję miłości do tego moda inaczej ujmując :razz:
Rashidani - 2015-07-19, 01:44

Hej :)

Poza spolszczeniem stwierdziłam, że dodam kilka modyfikacji graficznych , itemów i portretów plus npc project i ub. Zaczęłam od instalowania npc project (po zainstalowaniu spolszczenia filmów i dubbingu) i wyskoczył mi taki błąd : / (fragment) :

[./DATA/OH3100.BIF] 1016308 bytes, 13 files, 2 tilesets
Copying and patching 1 file ...

ERROR locating resource for 'COPY'
Resource [AR4300.bcs] not found in KEY file:
[./chitin.key]
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [The BG1 NPC Project: Wymagane modyfikacje], rolling back to previous state
Unable to Unlink [bg1npc/backup/0/OTHER.0]: Unix.Unix_error(1, "unlink", "bg1npc/backup/0/OTHER.0")
[bg1npc/backup/0/UNSETSTR.0] SET_STRING uninstall info not found
Will uninstall 779 files for [BG1NPC/BG1NPC.TP2] component 0.

Tutaj całość :

Debug

greegarak - 2015-07-19, 09:52

Z tego co wiadomo to spolszczenie filmów i dubbingu jest niekompatybilnym modem z innymi modami.
Edit:
No tak,wygłupułem się. W sumie to spolszczenie trudno nazwać modem.

Rashidani - 2015-07-19, 11:51

Ale czy to by wywalało błąd związany z lokacją? tym bardziej, że w moim przypadku nie pomogło zainstalowanie moda a ręczna podmiana plików.
K4thos - 2015-07-19, 12:09

Cytat:
Z tego co wiadomo to spolszczenie filmów i dubbingu jest niekompatybilneym modem.

:shock: nie, no co ty. A co ma spolszczenie do modów. Instalator wywalił się na AR4300.bcs. Spolszczenie go nie rusza. Nie wiem jaki mod może być za to odpowiedzialny, ale nigdy nie instalowałem tych dwóch wymienionych w logu:
[setup-MSFM.exe] version 23700
[setup-Erg_Silver_Staff.exe] version 23600
Więc może któryś z nich. Ewentualnie masz uszkodzony biff w którym ten plik się znajduje. W takim przypadku ponowne pobranie całej gry pomoże.

Dla potwierdzenia daję poniżej mój weidu.log z BG:EE. Instalacja wszystkich tych modów przebiegła bez problemów:
Kod:
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BGEE_PL/BGEE_PL.TP2~ #0 #0 // Pliki dzwiekowe z polskiego wydania BG1 dla BG:EE: v1.2
~BGEE_PL/BGEE_PL.TP2~ #0 #1 // Filmiki z polskiego wydania BG1 dla BG:EE: v1.2
~SETUP-DARKHORIZONSBGEE.TP2~ #0 #0 //  "Dark Horizons" Mod for Baldur's Gate: Enhanced Edition: BG:EE v212
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #3 #1 // Saga Drizzta dla BGEE/TuTu/BGT -> BP-BGT Worldmap version: all areas added to worldmap (requires BP-BGT Worldmap): v3.00
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #3 #2 // Raise the XP cap: v3.00
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #0 // Installing the Slime Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #1 // Installing the Beregost Family Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #2 // Installing the Babysitting Quest, including the Carnival Encounter...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #3 // Installing the Nashkel Monster Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #4 // Installing the Fallen Paladin Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #5 // Installing the Undying Love Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #6 // Installing the Orcish Lover Encounter...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #7 // Installing the Unexpected Help Quest...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #8 // Installing the Quest "Many little paws"...: 9.2
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #9 // Drunk near Beregost Temple: 9.2
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny: v13
~KARATUR/SETUP-KARATUR.TP2~ #0 #0 // T'Was a Slow Boat from Kara-Tur
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #0 // The BG1 NPC Project: Wymagane modyfikacje: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #1 // The BG1 NPC Project: Flirty, zadania i wtracenia: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #2 // The BG1 NPC Project: Daj Edwinowi jego portret z Cieni Amn.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #3 // The BG1 NPC Project: Daj Imoen jej portret z Cieni Amn.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #4 // The BG1 NPC Project: Daj Jaheirze jej portret z Cieni Amn.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #5 // The BG1 NPC Project: Daj Minskowi jego portret z Cieni Amn.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #6 // The BG1 NPC Project: Daj Viconii jej portret z Cieni Amn.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #7 // The BG1 NPC Project: Portret Kivana z modyfikacji "Kivan and Deheriana Companions": v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #8 // The BG1 NPC Project: Do zadan i dialogow dodaj portrety postaci nieprzyłaczalnych: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #9 // The BG1 NPC Project: Watek romansu z Ajantisem (bez ograniczen): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #10 // The BG1 NPC Project: Watek romansu z Branwen (bez ograniczen): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #11 // The BG1 NPC Project: Watek romansu z Coranem (tylko dla doroslych): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #12 // The BG1 NPC Project: Watek romansu z Dynaheir (bez ograniczen): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #13 // The BG1 NPC Project: Watek stosunkow z Shar-Teel (tylko dla doroslych): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #14 // The BG1 NPC Project: Watek romansu z Xanem (bez ograniczen): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #15 // The BG1 NPC Project: Rywalizacja miedzy Ajantisem, Xanem a Coranem o romans z bohaterka: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #16 // The BG1 NPC Project: Postaci moga byc odeslane do tawerny, by oczekiwac tam na ponowne przylaczenie.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #17 // The BG1 NPC Project: Lokacja poczatkowa Alory. -> Alora zaczyna w Komnacie Cudow.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #19 // The BG1 NPC Project: Lokacja poczatkowa Eldotha. -> Eldoth zaczyna w lokacji Knieja Otulisko III.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #21 // The BG1 NPC Project: Lokacja poczatkowa Quayle'a. -> Quayle zaczyna w lokacji Most do Wrot Baldura.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #23 // The BG1 NPC Project: Lokacja poczatkowa Tiaxa. -> Tiax zaczyna we Wrotach Baldura.: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #26 // BGEE Czas Pomiędzy Rozmowami: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #28 // The BG1 NPC Project: Dostosowywanie reputacji barda: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #29 // The BG1 NPC Project: Dostep do Kniei Otulisko w Rozdziale pierwszym -> Otwarta Knieja Otulisko I (tylko pierwsza lokacja): v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #31 // The BG1 NPC Project: Dostosowywanie Dziennika Sarevoka -> Rozszerzenie Dziennika Sarevoka autorstwa SixofSpades: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #200 // The BG1 NPC Project: Dialogi inicjowane przez gracza: v22_20150614
~BG1NPCMUSIC/SETUP-BG1NPCMUSIC.TP2~ #0 #0 // The BG1 NPC Project Music Pack -> Install All Audio: v6
~INDINPC/SETUP-INDINPC.TP2~ #3 #0 // Indira NPC: v12.0 BETA 2
~MUR'NETH/MUR'NETH.TP2~ #2 #0 // Nowa przylaczalna postac dla TuTu i Baldur's Gate Trylogy (WeiDU) - Mur'Neth: v11
~MUR'NETH/MUR'NETH.TP2~ #2 #1 // Usun rzadkie dzwieki wybierania: v11
~XANBG1FRIEND/SETUP-XANBG1FRIEND.TP2~ #0 #0 // Xan's friendship path for BG1: v9bgee
~CORANBGFRIEND/CORANBGFRIEND.TP2~ #0 #0 // Coran's Extended BG Friendship Talks: v4
~FINCHNPC/FINCHNPC.TP2~ #0 #0 // Finch NPC: v4.0 BETA 7
~GAVIN/GAVIN.TP2~ #0 #0 // Gavin NPC for Tutu, BGT, and BG:EE: v9
~GAVIN/GAVIN.TP2~ #0 #1 // Gavin: Romance (mature content): v9
~GAVIN/GAVIN.TP2~ #0 #2 // Gavin: Flirts (adult content): v9
~GAVIN/GAVIN.TP2~ #0 #4 // Gavin: Alternate Portraits -> Original portrait by berelinde (default): v9
~GAVIN/GAVIN.TP2~ #0 #13 // Gavin: Player Initiated Dialogue: v9
~VALERIE/VALERIE.TP2~ #0 #0 // Valerie NPC Mod for BG1 Tutu: v1.1
~ISRA/SETUP-ISRA.TP2~ #0 #0 // Isra NPC Mod for BG:EE, BGT and TuTu
~ISRA/SETUP-ISRA.TP2~ #0 #1 // Install Valerie/Isra crossmod banter?
~ISRA/SETUP-ISRA.TP2~ #0 #2 // Install Gavin/Isra crossmod banter?
~GARRICK_FLIRT/SETUP-GARRICK_FLIRT.TP2~ #0 #0 // Garrick's Infatuation: b20140925
~SETUP-VYND.TP2~ #0 #0 // Vynd for BGTutu, BGT and BG:EE
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #0 // Amount of -ahem- details and BG-style vs. description text!: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #1 // Bardolan's Briefing, by berelinde: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #2 // Scar's Spare Time, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #3 // Kim's Preoccupation, by jastey (WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #4 // Extension of Bjornin Encounter (Personal Wound Treatment), by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #5 // No Starch in the Maypole: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #6 // Duke Eltan's Spare Minute, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #7 // Husam's Personal Preparation, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #8 // Laurel's Post-Hunting, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #9 // Bartus' Seduction, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #10 // Lina's Massage, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #11 // First Night with Quentin, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #12 // Chatting Niklos Up, by Kulyok (mature content. WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #13 // Slythe and Krystin, by Kulyok (mature content. WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #14 // No Regrets: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #15 // Purchased Love, by Thimblerig: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #16 // Hull: Heavy Duty, by Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #17 // Late Night with Jaheira, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #18 // Sil's Blessing, by Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #19 // Melicamp: The Poultry Boy, by Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #20 // Reading with Rinnie, by Western Paladin: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #21 // Molly the Husband-Grabber, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #22 // The Mourning of Centeol, the Spider Lady, by Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #23 // The Essential End, by Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #24 // The Harvestmen Lair, by Lava (mature content): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #25 // The Great Zudini, by Kulyok (mature content): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #26 // The Messenger, by Thimblerig: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #27 // Ender Sai, the Hero's Reward, by Thimblerig (WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #28 // The Novelists, by Thimblerig: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #29 // The Honest Lies of Two Riversides, By Lava: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #30 // Necromancer's Trouble, by jastey (WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #31 // Dinner with Thalantyr, by jastey: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #32 // Girdle of Gender Reactions, by Thimblerig, Kulyok, Domi, Lava, Lastknightleft, Twani, Jastey, Daisy Ninja Girl: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #33 // The Surgeon's Dream, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #34 // All That Left Was, by Lava and Thimblerig: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #35 // A Childhood Friend, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #36 // Arlene the Working Girl, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #37 // Della May from Thay, by Kulyok: v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #38 // A Dirty Guard in Candlekeep, by Kulyok (mature content. WARNING - refer to the readme!): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #39 // Phoenix Flame, by Kulyok (mature content): v1.3
~BG1RE/SETUP-BG1RE.TP2~ #0 #40 // Mikala the Monk, by Twani: v1.3
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #0 // Przywrocenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #1 // Tajemniczy flakonik: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #10 // Umieszczenie Entara Srebrnej Tarczy w jego domu: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #11 // Scar i corka Sashenstarow: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #12 // Kaplan Quoningar: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #13 // Shilo Chen i Ogrzy-Mag: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #14 // Edie, kandydatka do Ligii Kupieckiej: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #16 // Poprawki istot: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #17 // Przywrocenie istot: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #18 // Przywrocenie imion istotom: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #19 // Przywrocenie pomniejszych dialogow: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #21 // Poprawki i przywrocenia dla sklepow, tawern i karczm: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #22 // Przywrocenie i poprawki przedmiotow: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #28 // Prism i Szmaragdy: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #29 // Ksiaze Eltan w Budynku kapitanatu: v14.0_beta_150320
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #30 // Spotkanie z Nimem Furlwingiem: v14.0_beta_150320


Wrzuciłem log w spoiler. - L`f

Rashidani - 2015-07-19, 12:19

Tyle, że ja ich jeszcze nie instalowałam. Są wrzucone do folderu ale stwierdziłam, że chyba najpierw sie instaluje banterowo - dialogowe kwestie a na końcu przedmioty. Czyli to wina uszkodzonego pliku?

Ok to spróbuje to ogarnąć i jeśli to nie w tym tkwi problem to napiszę tu jeszcze.

Antalos - 2015-07-23, 15:08

Za radą elefa przenoszę z shoutboxa.

Powiedzcie czy to będzie dobra kolejność instalacji :
Spolszczenie tlk,
Spolszceznie dubbing + filmiki,
BG2:EE GUI in BG:EE,
A tweaks,
Bg1 npc project + music pack,
Bg1 UB,
Picture Standard for BG:EE - v0.5
Mr. Pennyway's Cosmetic Changes,
More Style for Mages - v1.42 ,
Isandir's Portrait Pack- v1.3.

K4thos - 2015-07-23, 16:26

Uchh, tak z głowy to ciężko powiedzieć. 2 pierwsze na pewno dobrze, GUI raczej na końcu, ostatni na liście to mój mod, więc mogę zapewnić że gdzie byś nie instalował to nic nie zepsuje. Reszta do sprawdzenia w BWP. Ściągnij sobie PDF i wyszukaj te mody w spisie treści, który przy okazji wskazuje prawidłową kolejność instalacji.
http://www.shsforums.net/...-world-english/

edyta: usunąłem resztę posta, bo widzę że chodzi o BG:EE, a nie BG2:EE.

Antalos - 2015-07-24, 01:25

I tak nie ma wszystkich modów, ale jest wskazówka co do kolejności więc jakoś to zainstaluje :d
WojtekTtciit - 2015-07-29, 13:43
Temat postu: Problem z Tekstem BGEE
A romance Encounters spolszczenie?

____________________
Scaliłem posty. Nie pisz dwóch wiadomości pod sobą w krótkim odstępie czasu - korzystaj z opcji edycji postu. - L`f

Jakby ktoś miał prosił bym
Spolszczenie Romance Encounters
Mod TWM demo Dla BGEE
Mod NTOTSC Dla BGEE

Cahir - 2015-07-29, 14:10

Niestety żadnej z tych rzeczy póki co nie ma.

Romantic Encounters nie jest przetłumaczone i nic mi nie wiadomo, aby ktoś aktualnie tego moda tłumaczył.

Jest szansa, że Zed dostosuje TWM do BGEE, ale kiedy i czy aby na pewno, tego nie wiadomo.

NToTSC pod BGEE się raczej nie spodziewaj.

siber - 2017-03-15, 20:33

hej mam pytanie...gram aktualnie BGEE z kilkoma modami...tzn gralem gdyz doszedlem do naskhel,przyjalem zadanie zbadania kopalni...ale zanim to zrobie chcialem dowiedzic jarmark. i tu jest problem bo gdy probuje sie tam dostac gra sie zacina i wylacza. dlaczego? jakies pomysly? dodam tez ze instalowalem gre od nowa kilka razy,probowalem bez modow....i dalej ten problem jest. ostatnio jak gralem jakis czas temu nie mialem takiego problemu. pomozcie... :(
greegarak - 2017-03-15, 20:36

siber napisał/a:
dodam tez ze instalowalem gre od nowa kilka razy,probowalem bez modow....i dalej ten problem jes

Bez modów grałeś od nowa czy też przez udanie wczytany sejw?

siber - 2017-03-15, 20:39

hmm...poprzez wczytanie sejwa. a moze miec to znaczenie? bo jesli tak to moze to oznaczac ze blad ten spowodowany jest ktoryms modem tak? bo jesli tak to jakie mody polecacie by gralo sie jeszcze przyjemniej? najlepiej mody w jezyku polskim :P
Damianus_NT - 2017-03-16, 04:32

Przede wszystkim, przydała by się zawartość twojego loga WeiDU (\steamapps\common\Baldur's Gate Enhanced Edition\WeiDU.log), być może naprowadziło by to nas na istotę problemu.
Do tego, pamiętaj, że jeśli instalujesz grę od nowa i inaczej nakładasz na nią mody, to save mogą zacząć działać niepoprawnie; trzeba bardzo uważać na to, co się w takim przypadku robi i z jakiego save się korzysta.
Moim zdaniem mógłbyś rozpocząć grę od nowa, na świeżej instalacji, bo w sumie jesteś jeszcze w bardzo wczesnym etapie rozgrywki.

Z modów (PL), to instalować można na pewno:
- Thalantyr Item Upgrade,
- Unfinished Business (wszystko poza ulepszoną lodową wyspą),
- Tajemnice Wybrzeża Mieczy (BETA, instalujemy tylko część fabularną),
- Tweaks Anthology (instalujesz tylko te komponenty i usprawnienia, które cię interesują),

Reguła jest taka, że Tweaks Anthology instalujemy na końcu, a jako przedostatnie dajemy Tajemnice Wybrzeża Mieczy. Czyli nowe przedmioty, nowe zadania etc. lądują PRZED Tajemnicami i paczką Tweaków. Po wszystkim, możemy spokojnie dorzucić jeszcze jakąś modyfikację interfejsu BG:EE (np. paczkę EEUI Tweaks), czy np. mod na lepsze quick save.

A co można dodać? Oto rzeczy godne uwagi:
- BG1 NPC Project (po polsku, jeśli chcesz mieć więcej rozmów z NPC, ja sam tego nie instalowałem),
- Baldur's Gate Mini Quests & Encounters (niestety obecna wersja wydaje się działać po angielsku),
- The Stone of Askavar (również po angielsku),
- Lure of the Sirine's Call (choć po polsku, to najnowsza wersja pokazywała u mnie krzaki zamiast liter),
- Sword Coast Stratagems (niestety, instalacja tej paczki jest dość problematyczna i wymaga dodatkowego babrania się z instalacją, a do tego trwa wieki. Tobie bym nie polecał),
- EEUI Tweaks Mod Collection (zbiór opcjonalnych modyfikacji interfejsu dla BG:EE; polecam zainstalować po tym, jak już uporasz się z wszystkimi modami),

Reszta modów do BG:EE, to drobnica niewarta uwagi, albo coś co ma problemy z kompatybilnością.

Linki do modów są dostępne w temacie Cahira.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6251

Tajemnice Wybrzeża Mieczy, w wersji BETA, do pobrania tutaj.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6879

siber - 2017-03-16, 10:02

ok dzieki za odpowiedz ;) ale mam jeszcze pytanie odnosnie unfinished business....otoz nie bardzo moge go otworzyc gdyz nie ma nigdzie pliku setup:/ tak samo rzecz sie ma w modzie npc. i link podany do tajemnicy wybrzeza mieczy nie dziala :/
Damianus_NT - 2017-03-16, 14:32

No tak, UB podlinkowane w temacie pobiera jakąś wersję "master"... po prostu trzeba wbić na stronkę i pobrać wersję normalną, np. oryginalny mirror: http://mods.pocketplane.n...s/bg1ub-v14.zip

Z NPC projekt jest taka sama sytuacja, podlinkowano plik "master", dlatego też wchodzisz na http://gibberlings3.net/f...oads&showcat=11 i pobierasz normalną wersję, pod windowsa.
Mod: http://gibberlings3.net/f...ownload&id=3202
Muzyka do moda: http://gibberlings3.net/f...ds&showfile=692

Link do Tajemnic Wybrzeża Mieczy faktycznie padł. W takim razie odpuść sobie tego moda. A skoro nie będzie TWM, to możesz wgrać wszystkie komponenty z UB, razem z Lodową Wyspą (TWM po prostu robi ją lepiej). Stracisz w sumie tylko kilka przygód (np. rozbudowane przeklęte wykopaliska, rozwinięty wątek Centol z Kniei Larsa, czy krótka wyprawa do Podmroku po artefakt upadłego bożka).

siber - 2017-03-17, 19:07

dzieki...zrobilem tak jak napisales. zastanawiam sie jeszcze nad dark horizon ale nie wiem czy nie za latwo bedzie pozniej...
Zed Nocear - 2017-03-17, 19:15

LinkI do TWM dla BG1 i BGEE powinny już działać. Z powodu zmiany polityki udostępniania plików na Dropbox'ie WSZYSTKIE stare linki publiczne przestały działać i trzeba je utworzyć od nowa. Pozostałe linki do moich plików na Dropbox'ie w różnych miejscach forum będę poprawiał sukcesywnie.
siber - 2017-03-18, 22:55

a czy wiadomo cos na temat modu Mini Quests & Encounters? lubilem ta zawartosc ale w jezyku polskim a z tego co widze nie jest jeszcze przetlumaczony...?
Zed Nocear - 2017-03-19, 12:30

Jest na obecny stan miks tłumaczenia polskiego v7 i nowości po ang/niem. (pewnie link nie działa, ale zaraz to poprawię), który można dołożyć do moda BGQE przed jego instalacją.

Spolszczenie częściowe wersji 14 BGQE można pobrać z załącznika tego posta:
http://athkatla.cob-bg.pl...p=121839#121839

Mod jest świetny (może najlepszy do BG1), więc grając bez niego dużo tracisz.

A propos TWM, to nie zauważyłem w grze, aby nadpisanie komponentu Lodowej Wyspy z UB treścią z TWM robiło jakiekolwiek problemy, choć nie potwierdziłem tego jeszcze analizą kodu.

siber - 2017-03-19, 16:03

no wlasnie pamietam jak gralem jakis czas temu w wobg to byl to chyba najlepszy...a juz napewno najciekawszy i najlepiej wykonany mod chyba. dlatego bylem ciekaw...dzieki na info ;) sciagnalem i zainstalowalem...zobaczymy :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group