Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Mody BGT - BG1 NPC Project - pytania i porady

Nero - 2009-07-23, 11:24
Temat postu: BG1 NPC Project - pytania i porady
Czy ktoś wie, gdzie znajduje się dziennik Dynaheir (NPC Project)? W Readme coś przebąkują o Drizzcie, ale on nic nie mówi poza kwestią "spotkamy się na Wybrzeżu Mieczy". No i Readme jest pokręcone imho...
Vinci - 2009-07-23, 12:27

Nero napisał/a:
Czy ktoś wie, gdzie znajduje się dziennik Dynaheir (NPC Project)?


Readme mówi dobrze. Gorzej, jak masz zainstalowaną Drizzt Sagę. Idziesz z Dynką nad jezioro, spotykasz Drizzta i Dynka sama chyba zagaduje, z tego co pamiętam. On obiecuje pomóc, wraca tam za 8 godzin czy jakoś tak i oddaje parę kartek z dziennika, resztę musisz znaleźć sam, ale też są na tej lokacji.

No i dlaczego piszesz w złym dziale, hmm? ;)

Nero - 2009-07-23, 12:34

Vinci napisał/a:

No i dlaczego piszesz w złym dziale, hmm? ;)


Nie wiedziałem, gdzie to. ;P

Vinci napisał/a:
Readme mówi dobrze. Gorzej, jak masz zainstalowaną Drizzt Sagę. Idziesz z Dynką nad jezioro, spotykasz Drizzta i Dynka sama chyba zagaduje, z tego co pamiętam. On obiecuje pomóc, wraca tam za 8 godzin czy jakoś tak i oddaje parę kartek z dziennika, resztę musisz znaleźć sam, ale też są na tej lokacji.


Nie mam Drizzt Sagi. A Dynaheir nic nie powiedziała po akcji z Drizztem. Tylko drow rzekł, że "może się spotkamy na Wybrzeżu Mieczy..."

Vinci - 2009-07-23, 12:41

Nero napisał/a:
Nie mam Drizzt Sagi. A Dynaheir nic nie powiedziała po akcji z Drizztem. Tylko drow rzekł, że "może się spotkamy na Wybrzeżu Mieczy..."


Znaczy, tej normalnej akcji z nim? Zabijanie "psich ryjów"? :P Nie pamiętam, czy to tak było, ale wyjdź z lokacji, wejdź jeszcze raz i go poszukaj po mapie.

Nero - 2009-07-23, 13:38

Nie ma drania. Przelazłem całą lokację z jeziorem.

Vinci napisał/a:
Zabijanie "psich ryjów"?


To jakiś specjalny quest, czy tylko pomoc dla niego?

Vinci - 2009-07-23, 14:22

Nero napisał/a:
To jakiś specjalny quest, czy tylko pomoc dla niego?


Tylko pomoc. Ma to swoją kontynuację w BG2, jako taką. Jeśli się nie mylę, to gdy masz w ekwipunku coś ze sprzętu Drizzta, gdy importujesz postać do BG2, to ten jest po wyjściu z Podmroku dość wrogo nastawiony.

Nero napisał/a:
Nie ma drania. Przelazłem całą lokację z jeziorem.


No to nie wiem o co chodzi, mi działało bez problemu. Dynka zagadała o dziennik, powiedziała, gdzie go mniej więcej zgubiła, ja tam poszedłem, pogadałem z Drizztem i było OK. Może nie miałeś jeszcze odpowiedniego dialogu z Dynaheir, tylko poszedłeś tam gdzie readme wskazywało? Jeśli miałeś, to nie wiem w czym rzecz.

Nero - 2009-07-23, 14:28

Vinci napisał/a:
Dynka zagadała o dziennik, powiedziała, gdzie go mniej więcej zgubiła, ja tam poszedłem, pogadałem z Drizztem i było OK.


Po jej uwolnieniu spytała się o dziennik. Ja jej odparłem, że nic takiego nie widziałem i dialog się skończył. Przy okazji wpis do dziennika dostałem o tym queście.

Nero - 2009-08-01, 15:04

Czy Edek może się odłączyć, jeśli miałem w teamie jednocześnie jego, Dynaheir i Minsca, a rzeczowej wiedźmy nie zabiłem? Bo coś zaczyna przebąkiwać drań o tym...
noktel - 2009-08-22, 12:18

Witam :)

Mam mały problem gram w BGT + Tweaks-v7.exe , a dziś zainstalowałem bg1npc-v17.exe .
I tu moje pytanie , gdy gre zaczynam od nowa to jest wszystko ok znaczy po polsku, a gdy chce odpalic z save'a (ktory byl jeszcze bez instalowania bg1npc-v17.exe to wtedy mam teksty swoich postaci po angielsku . I tu moje pytanie tak m być i trzeba zaczynac od nowa gre by bylo po polsku ?

Edit:)

oto moja duzynka
Ja wojownik
Khalid
Jaheira
Branwen
Imoen

jak narazie chyba wszystkie glosy sa po polsku , ale niestety napisy juz w engliszu , tak ma byc czy cos narozrabialem?

I jeszcz emam pytanie da sie to calkowicie usunac tak aby nic z NCP moda nic niezostalo ? i jeżeli to jak to zrobic?

Edit:)

podmienilem pliki dla swoich postaci z tego watku
http://athkatla.cob-bg.pl/viewforum.php?f=119
podmienilem je w tym miejscu w swojej instalacji
C:\Program Files\Gry\Black Isle\Baldur's Gate II - Cienie Amn\bg1npc\tra\english

i takze wkleilem juz zmienione na polskie do teog miejsca
C:\Program Files\Gry\Black Isle\Baldur's Gate II - Cienie Amn\bg1npc\tra\polish

i nadal mam postacie ktore mi "pisza po angielsku " zamiast po polsku

jakieś rady?

Li - 2009-08-22, 13:10

Jeśli dobrze Cię rozumiem: teksty, jakie pojawiają się przy wyborze/akcji NPCów czasem się podmieniają na angielskie (nie wszystkich) i rozpoczęcie nowej gry raczej nic nie pomoże. U mnie - gram sobie właśnie - Kiv, Xan i Deheriana mają teksty wyłącznie po angielsku, tylko głosy polskie zostały, natomiast Branwen, Charname i Ajantis, a wcześniej Imoen, odzywają się po polsku. Nie wydaje mi się, żeby coś się dało z tym zrobić.
picollo - 2009-08-22, 15:26

noktel napisał/a:
dziś zainstalowałem bg1npc-v17.exe


to zdaje się jest wyłącznie po angielsku, dlatego jeśli pojawiają się bantery z postaciami, to powinny być po angielsku. Natomiast rozmowy przyłączenia postaci powinny być po polsku. Ten mod dodaje po prostu trochę tekstu po angielsku (na razie) ale nie zamienia tekstów polskich.

morgan - 2009-08-22, 15:49

noktel napisał/a:
Mam mały problem gram w BGT + Tweaks-v7.exe , a dziś zainstalowałem bg1npc-v17.exe .
I tu moje pytanie , gdy gre zaczynam od nowa to jest wszystko ok znaczy po polsku,

Cóż, brakuje słów - Koordynator tłumaczenia BG1 NPC Project, Cuttooth, wyraźnie nie wyraził zgody na granie z plikami w korekcie - polecam zajrzeć do tego tematu: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=4078
Innymi słowy: to co jest zamieszczone w miejscu do którego byłeś łaskaw podać linka służy do korekty nie do grania...

noktel - 2009-08-22, 15:56

Hm ok pewnie bylo jakies info ktorego nie pzreczytalem , ale dostalem ten link od kogos z forum , wiec nawet mi nie przyszlo do glowy ze to tylko do korekty...
tomashes - 2011-07-30, 10:19
Temat postu: The BG1 NPC Project
Mam pytanie o tego moda, czy jesli wszystko mam po Polsku i zainstaluje tego moda to zmieni mi on jezyk postaci czy tylko dodatkowe kwestie (te ktore wprowadza mod) bede po ang?

Jak zmieniac portrety NPCom?

I jeszcze 1 podobne pytanko, czy nie przeszkadza Tobex w wersji ang?

Alvarez - 2011-07-30, 16:40

Cytat:
Mam pytanie o tego moda, czy jesli wszystko mam po Polsku i zainstaluje tego moda to zmieni mi on jezyk postaci czy tylko dodatkowe kwestie (te ktore wprowadza mod) bede po ang?

Tylko dodawane kwestie. To nie średniowiecze, by nadpisywać pliki.

tomashes - 2011-07-30, 23:54

A daloby sie przerobic tego moda pod zwyklego BG1?
picollo - 2011-07-31, 14:31

Dać by się dało... Ale to niesamowicie dużo roboty.
Część rzeczy trzeba będzie zakodować od nowa, część pewnie zupełnie wyciąć, a to co zostanie i tak będzie wymagało masy pracy żeby działało.
Więc czysto teoretycznie da się zrobić.
Czy da się łatwo zrobić? Absolutni nie.

Remi - 2013-01-23, 00:14

Czy rozdzielenie "nierozłącznych" NPC typu Khalid i Jaheira albo Minsc i Dynaheir może coś skopać w banterach i questach tego moda ?
Jolan - 2013-11-26, 21:35

Gram sobie ogólnie z Edwinem i chyba nie zaskoczyła jakaś dodatkowa zmienna, ponieważ Edwin przypomina mi o zabiciu Dynaheir(ta zaś gryzie już ziemię kilka dni). Znalazłem zmienna DYNAHEIRDEATH o wartości 1 i wydaje się mi, że to dobrze, jednakże Edwin marudził mi. Czy są jeszcze inne zmienne(z BG1 NPC Project) ?
dradiel - 2013-11-26, 22:07

Problem występuje też w WOBG. Wygląda na to, że nic więcej szkodliwego poza marudzeniem Edwina się nie dzieje, więc nie ma za bardzo się czym martwić. Dokładnej analizy sprawy w celach naprawczych jednak jeszcze nie przeprowadzałem.
Jolan - 2013-11-28, 15:35

Ja za to trochę się "analizowałem", ale nie mogę prześledzić wszystkich modyfikacji zmiennej " X#EdwinDynaheir " , która jest odpowiedzialna za te gadki. Cóż, kiedyś się to naprawi.
sajok - 2014-06-16, 20:01

Korzystając z okazji chciałbym zapytać czy ten mod jest pod "zwykłego" BG czy tylko Tutu/BGT?
Jolan - 2014-06-16, 20:11

Kliknij tutaj,by się dowiedzieć .Na BGT i TUTU
Zormar - 2014-07-01, 22:18

Witam serdecznie.

Otóż zainstalowałem pomyślnie wiadomy mod, lecz gdy inicjowany jest dialog w okienku gdzie powinny się wyświetlać tekstu nie ma zupełnie nic! Nawet innych wersji językowych! Na tym polu zupełnie nic się nie wyświetla. Bardzo proszę o pomoc.

Uprzedzę, że próbowałem już reinstalacji, instalacji dosłownie wszystkiego od nowa i nic.

Zainstalowałem na BGT, wersji bodajże 1.04(mam moda z platynowej kolekcji Legendy RPG)

Bardzo proszę o pomoc.

Tuldor88 - 2014-07-01, 22:21

Instalowałeś coś poza BGT? I jak rozumiem okno jest całkowicie puste, nie ma żadnego słowa/litery/'krzaczków'? Dotyczy to tylko dodawanego tekstu czy wszystkich występujących w grze?
Zormar - 2014-07-01, 22:26

Nic innego nie instalowałem. Teksty pozostałe się wyświetlają, tylko gdy mają być te z NPC project nic nie ma, ani literki.
Tuldor88 - 2014-07-01, 22:33

A jaką wersję moda zainstalowałeś? I jaki wybrałeś język instalacji? Bo jak rozumiem podczas instalacji żaden błąd nie wyskakuje.
Zormar - 2014-07-01, 22:35

Wersję najnowszą(czyli 20). Co do samej instalacji to postępowałem z instrukcją z tego tematu, więc wybrałem angielski, a podczas instalacji żadnego błędu nie spostrzegłem(a instalowałem to już około 6 razy).
Tuldor88 - 2014-07-01, 22:47

Dziwne... no dobra, albo coś się zwaliło przy ściaganiu/wypakowywaniu moda albo przy instalacji - kiedy otworzysz "BG1 NPC Project" po rozpakowaniu masz tam folder "tra" a w nim pliki jakie możesz otworzyć notatnikiem - otwórz kilka i przeleć wzrokiem a potem daj znać czy tam tekst wyświetla sie jak powinien...
Jeśli w tych plikach masz tekst to znaczy że z jakiegos powodu nie instaluje się to tak jak powinno, jeśli masz tam coś takiego jak np:
@0 =
@1 =
@2 =
itd albo puste pliki to cos sie zwaliło przy wypakowywaniu i podmienianiu, wtedy trzeba ściągnąć jeszcze raz.

dradiel - 2014-07-02, 05:52

A czy przypadkiem, to nie masz tego samego problemu, jak tutaj:

http://athkatla.cob-bg.pl...r=asc&start=110

Zormar - 2014-07-02, 07:53

Draidel dziękuję za pomoc, ale mój problem jest inny, ja nie mam tekstu tylko w tych dialogach z NPC project.

Tuldor mam tekst w tych plikach, ale żadnego @... nie jest pusty. Coś w takim razie się dzieje przy instalacji. Spróbować jeszcze raz zainstalować?

Zed Nocear - 2014-07-02, 09:31

UAC albo program antywirusowy potraktował WeiDU jako malware i zablokował uaktualnienie Dialog.TLK (to tez już było, ale nie znajdę teraz linka).
Zormar - 2014-07-02, 10:33

Czyli w takim razie odinstalować NPC project(czy może całe BGT?), wyłączyć antywirusa i zainstalować od nowa?
Zed Nocear - 2014-07-02, 11:27

Na pewno odinstalować, co się źle zainstalowało. Dalej rozwiązania mogą być różne:
1/wyłączenie antywirusa (lepiej wtedy nie miej połączenia z internetem)
2/przeniesienie folderu gry poza c:\Program Files\ (wiąże się to z nierozpoznawaniem gry jako zainstalowanej przez niektóre programy, w tym np. instalator WoBG, ewentualnie zainstalować grę od nowa gdzie indziej)
3/zalogowanie się jako administrator
4/może coś jeszcze innego, zależnie od specyfiki problemu u Ciebie
Teraz ponownie instalujesz NPC project

dradiel - 2014-07-02, 14:55

Zormar napisał/a:
Draidel dziękuję za pomoc, ale mój problem jest inny, ja nie mam tekstu tylko w tych dialogach z NPC project.

Tuldor mam tekst w tych plikach, ale żadnego @... nie jest pusty. Coś w takim razie się dzieje przy instalacji. Spróbować jeszcze raz zainstalować?


Nie do końca, bo gdybyś wykonał instrukcję tam zawartą i załączył nam plik .tra, to można by jednoznacznie ustalić czy Twoje pliki .tlk uległy aktualizacji w czasie instalacji moda, czy nie.

Zormar - 2014-07-02, 15:44

Działa! Zainstalowałem wszystko na innym dysku, wyłączyłem antywirusa i wszystko działa! Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i czas poświęcony mojemu problemowi. Chwała wam! Jeszcze raz dziękuję. :smile:
Cecylio - 2015-09-23, 18:54

Jako iż padł mi dysk twardy (cóż...) i zastanawiam się czy jest sens zaczynać trylogię od nowa (przyznaję bez bicia - nigdy jeszcze nie ukończyłem Tronu Bhaala...), ale chyba się skuszę. Tym razem "zUoM" drużyną, bo już mam dość pomagania "słabeuszom".

Korzystając ponownie z BGT i BG1 NPC Project, mam dylemat jaki skład dobrać.

Stworzyłbym panią, bo czeka na mnie Edwin Romance w BG2 ;) Maga jak mniemam, bo Edwin wymaga dużej inteligencji. A więc: Viconia i Kagain to pewnik. Być może Shar-Teel.

Pierwszy dylemat - brać Montarona i Edwina, a Xzara posłać naprzeciw pierwszemu lepszemu gibberlingowi? "Dzielnie się bronił, ale poległ." A może zamiast Montarona wziąć Safanę? Pytam też o jakość dialogów i banterów.

P.S. Skład na "dwójkę" - Edwin, Korgan, Viconia, Sarevok oraz Valen.

Przeniesione do właściwego tematu wraz z odpowiedziami.

Jeśli pytasz o zawartość z modów lub kwestie z nią związane, pisz, proszę, w temacie o danym modzie. Jeśli takiego tematu nie ma, stwórz odpowiedni temat lub napisz w temacie zbiorczym, ale nie w wątku o grze niezmodowanej. - L`f

Kliwer - 2015-09-23, 19:37

Jak nie chcesz tracić dialogów z NPC Project to nie rozbijaj par. Bez przesady, Baldur nawet z SCS-em i na najtrudniejszym nie jest aż tak trudny by nie dobrać sobie składu podle upodobań. Ja ostatnio grałem z Gerrickiem i, jak pisałem, typ daje radę. A za głównego maga robi zdualowana Imoen. Wiele razy grałem z elfem Xanem jako jedyną postacią z zaklęciami maga i też nie było specjalnego bólu.

Co do dialogów w NPC Project... Postacie dobre mają generalnie więcej niż złe. Jak grałem składem Montaron, Xar, Kagain, Shar-tel, Viconia to nie było tego aż tak dużo. Ale za to w większości fajne. Naprawdę się czuje, że się dowodzi hanzą zabijaków. Zupełnie nowe doświadczenie.

Najwięcej gadek zaobserwowałem u składu kanonicznego (Jaheira, Khalid, Minsc, Dynaheir, Imoen) ale też Kivan i Xan są bardzo rozbudowani (elfomania wśród fanów fantasy... ciężka choroba).

Ze złych postaci moim zdaniem Montaron jest najfajniej napisany, najgorzej zaś Kegain- twórcy moda wyraźnie nie bardzo mieli na niego pomysł. Jakieś tam smęcenie o złocie w kółko. Edwin miewa zaczepiste bantery z Imoen.

Z Viconią jest proto-tomans. Z Shar-Tell romans pełną gębą- i to, w mojej ocenie, dość fajny- trzeba się zastanowić co kliknąć by nie zepsuć. Ale poza romansem to Shar-Tell jest średnio ciekawa (bezmyślnie agresywna i tyle).

A, do Xara jeszcze- ma całkiem fajne osobiste zadanie. A Edwin nie ma nic poza tym standardowym z Dynaheir.

Geralt Riv - 2015-09-23, 19:43

Czyli podsumujmy - mag, Edwin, Kagain, Viconia, Sharteel może, Monti lub safana.

Na moje to skreśliłbym Shaar Tell i dodałbym kogoś innego Khalida(rękawice siły ogra i oburęczny w łapę), Corana(bransolety łucznictwa lub mistrzostwa, łuk, cios w plecy) lub Minsca(miecz i łuk po równo). Ze złodziejów wybrałbym Montiego(chyba, że wcześniej wybrałeś Corana, ale przyjmijmy że zostałeś przy Shar), cios w plecy jest bardzo przydatny. Chyba, że chcesz czystego złodzieja typowo do okradania i rozbrajania, to plecam Imoen, lub Safanę. Tak na marginesie - jak grasz na 2 magów polecam zmasowany atak. Uodparniasz woja na ogień i nieprzyjemne efekty i rzucasz - pajęczynę, śliskość i co tam chcesz, a na końcu salwa z kul ognia, strzał wybuchów i mikstur wybuchów. Dzięki odporności woja ogień będzie go leczył(żagiew mrozu+hełm ochrony+pierścień batalisty daje 110 odp na płomień)

Niestety opisałem ci dość lakonicznie, ponieważ z telefonu pisze się naprawdę paskudnie :sad:

tomashes - 2016-03-12, 15:48

Mam taki sam problem jak ktoś w tym temacie pisał wcześniej. Przy spotkaniu Drizzta nic szczególnego się nie dzieje. Mam na myśli quest Dynaheir. Ktoś wie może o co chodzi? Czy Drizzta spotyka się jeszcze 1 gdzieś indziej czy jak?

Niekatualne, rzeba było przejść do innej lokazji.

Cecylio - 2016-06-11, 17:01

Czy ktoś ma wyrobione zdanie o "pomniejszych" towarzyszach? Czy warto się pchać w takie postacie jak Tiax, Alora, Skie czy Quayle? Jak mniemam, nie są tak dopracowane jak "główne" postacie, typu Jaheira, Khalid, Minsc czy Dynaheir. W ogóle mam mętlik w głowie, bo w ponownie zainstalowałem mod, i ponownie mam dylemat - towarzysze (czasami nie chce się tego wszystkiego czytać) czy własna drużyna (szybko się nudzi, gdy wycina się w pień całe hordy wrogów, a mikstury tylko leżą i się kurzą).

Chcę, naprawdę chcę, poznać zawartość tego moda. Niemniej jest tyle opcji, że już sam nie wiem. Zwłaszcza, że wielu towarzyszy jest zwyczajnie beznadziejnych i szkoda na nich czasu.

EDIT: Chyba się przemogę i zagram po prostu "fabularnym" składem. J&K, M&D i Imoen. To dobra grupa, może nie najlepsza, ale damy radę. W dwójce to samo, zamiast Dynaheir będzie Aerie. Khalida zastąpi Sarevok, do tego czasu szósty slot wykorzystam na zadania innych NPC-ów.

Kliwer - 2016-06-15, 06:54

Ja już mam wyrobione zdanie prawie o wszystkich.

Tiax- gada dużo i ma nawet zadanie, ale to postać strasznie monotematyczna i w ogóle niewiarygodna. Cały czas bredzi o władzy nad światem, obraża wszystkich i w zasadzie tyle. Niektóre gadki są zabawne, ale jednak na dłuższą metę gość irytuje. Nawet do złej drużyny tak sobie pasuje. W sumie widać, że autorzy moda nie mieli pomysłu, jak rozwinąć tę postać. Generalnie rozczarowujący.

Alora- nie mówi za dużo, ale ma takie pogodne bantery. Dobrze oddany klimat drużynowego wesołka.

Safana- nie grałem z nią. Ale ponoć ma bogato rozbudowaną relację z Coranem.

Skie- też nie grałem, ale miałem przez jakiś czas Eldotha i mi się podobał. Birbant i podrywacz, taka mroczna wersja Corana. Podobało mi się jak startował do Imoen. W sumie nie ma przesadzonych banterów, wszystkie są w jego stylu, ale nie jest tak monotematyczny jak Tiax czy Quale. Myślę, że ma rozbudowany wątek ze Skie.

Quale- Podobny w sumie do Tiaxa, tyle że ten cały czas gada o swoim wielkim mózgu. Od Tiaxa jest trochę lepiej rozbudowany bo wa więcej wstawek do zadań i napotkanych postaci (ale nie ma własnego questa). Też potrafi być zabawny, ale nudzi na dłuższą metę.


Cytat:
EDIT: Chyba się przemogę i zagram po prostu "fabularnym" składem. J&K, M&D i Imoen. To dobra grupa, może nie najlepsza, ale damy radę. W dwójce to samo, zamiast Dynaheir będzie Aerie. Khalida zastąpi Sarevok, do tego czasu szósty slot wykorzystam na zadania innych NPC-ów.


Pod względem banterów ten skład jest najbardziej rozbudowany ze wszystkich. Podobnie bogato rozwinięci są jeszcze elfowie: Xan, Kivan i Coran, widać kobiecą rękę przy tworzeniu tego moda.
W kanonicznym składzie jest parę technicznych niedogodności. Jeżeli główna postać nie jest złodziejem to są kłopoty z dualowaniem Imoen (a Imoen niezdualowana jest mało klimatyczna w BG2, do tego dość słaba). Trochę też uwiera brak solidnej postaci ze zwojem kapłańskim (Jaheira jest druidem i wieloklasowcem)- chociaż można to trochę wyrównać grimuarami- w BG1 różnica między 14 a 17 mądrości jest znaczna. No ale nie jest to nic, czego nie dało by się przetrzymać.

Z mojego doświadczenia wynika (jeżeli komuś zależy na dialogach z NPC project), że warto wziąć 2-3 postacie z tych lepiej rozwiniętych (Khalid, Jaheira, Imoen, Minsc, Dynaheir, Xan, Coran, Kivan) i dodać resztę z tej puli rzadko używanych. Ostatnio jak grałem na stałe miałem Khalida, Jaheirę i Imoen, a pozostałe dwa miejsca często zmieniałem, by ostatecznie zdecydować się na Xana i Corana.

Cecylio - 2016-06-15, 10:12

Grałem raz przez chwilę z Kivanem oraz Coranem i chyba elfy to nie moja działka. Kompletnie nie przypadli mi do gustu (zwłaszcza Smutas Kivan). Za to fabularny skład póki co daje radę i nie ma problemu z klasami. Sam gram Kawalerem i chwilowo nie odczuwam braku kapłana, Jaheira daje radę (potem pomoże jej Aerie). Dynaheir to nawet ciekawy romans. Mam dylemat czy romansować później z Aerie czy Jaheirą (raczej ta druga, trzeba to w końcu zrobić, a i romans jest podobno o wiele lepszy - a z Aerie już romansowałem).

EDIT: Nie wiem z czego to wynika, ale czemu, na Młot Moradina, bantery Jaheiry i Imoen zmieniają moją płeć? Dla nich jestem kobietą, cóż...

Rutger - 2018-05-29, 13:56
Temat postu: BG1 Npc project
Witam

Mam problem z questem ligi kupieckiej w mieście Baldur's Gate, myślę, że jest on powiązany z BG1 npc project.

Więc rozmawiam ze wszystkimi npcami z którymi tylko mogę, potem odwiedzam 3cie piętro, wybijam sobowtórniaki i nic się nie dzieje, quest nie idzie do przodu, npce powtarzają te same kwestie.

Ktoś się spotkał z podobnym problemem i wie jak to rozwiązać?

Ruffle_truffle - 2018-05-29, 14:52

Trzeba zejść niżej i wybić wszystko. Nawet na parterze.
Rutger - 2018-05-29, 15:03

Tam nie ma nic do wybicia, mam zaatakować tych dwóch npców jak są przyjaźni?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group