Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Krypta Bodhi - Almateria's restoration project

Almateria - 2013-03-20, 16:58
Temat postu: Almateria's restoration project
Hej. ^^ Skopiuję tu tylko readme, mam nadzieję że to jest ten mod, który wreszcie stanie się standardem w instalacjach. To w sumie jest już ostateczna wersja, bo nie mogę nawet wymyśleć co jeszcze możnaby zrobić. ^^"

Cytat:
Cytat:
Almateria's restoration project
Wersja 4
22 kwietnia, 2014
Autorka: Almateria


I. PO PIERWSZE

Restoration project, to mod do Baldur's Gate 2, ktory ma na celu przywrocenie ilosci wycietej zawartosci, w tym wszystkie nieuzyte dzwieki.


II. CO TO ROBI

A. Przywrocone lokacje

Ten komponent dodaje lub poprawia pare lokacji ktorym nie udalo sie trafic do wersji koncowej, lub nie mialy za duzo sensu.

AR2700, czyli lokacja testu na panowanie nad Zabojca. Jest 50% szans na dostanie sie do niej przy wychodzeniu z Polnocnego Lasu.
Namiot w Targowie
Sypialnia w domu Kisera Jhaeri w Saradush, do ktorej mozna wejsc klikajac na sciane po prawej.
Kilka plaszczy w szatni Arana Linvaila.

B. Przywrocone postacie

Ten komponent przywraca kilka wycietych postaci. Wiekszosc z nich nie ma prawdziwej roli, ale moga sluzyc jako urozmaicenie scenerii.

Drowi kucharz w tawernie w Ust'Natha.
Becky i Diana, rodzina zyjaca w namiocie w Targowie, dodanym przez poprzedni kommponent (synergia!).
Amnijski korsarz i jego egzekucja w Brynnlaw.
Dodatkowy zalobnik na pogrzebie ojca Nalii.
Wampir w siedzibie illithidow w Podmroku.
Dwoch Zakapturzonych Czarodziejow w budynku Rady Szesciu. Jeden z nich ma cos do powiedzenia na temat zadania Tolgeriasa.
Wiecej ludzi przychodzi z pomoca w ostatniej walce ze slugusami Bodhi! Z Zakonu pojawiaja sie Kalden i Levin Rayn, a od Zlodziei przychodza Natas i Alyra.
Przy wykonywaniu brudnej roboty dla barona Metricha mozna spotkac krasnoluda Petra.
W Suldanesselar, w domku z pudelkiem Rillifane, czyha rakshasa Ziyaad.
Dwoch straznikow D'aerthe pilnuje teraz kryjowke Jarlaxle.
Dodatkowo, mozna teraz porozmawiac drugi raz z Deirexem. To nie jest nowa postac ale nie zrobie nowego komponentu dla jednej linijki.

C. Przywrocone dzwieki

Najwiekszy i najwazniejszy komponent, przywraca on nieuzyte dzwieki (przede wszystkim uderzenia, smierci i utraty morale, chociaz niektore postacie maja rowniez inne, dodatkowe dzwieki) ponad 1600 postaciom.

Dodatkowo, przywrocenie dzwiekow dialogow przywraca poki co dzwieki dialogu Rieleva, nieobecne w niektorych instalacjach polskiej wersji BG.

D. Przywrocone przedmioty

Ten komponent przywraca kilka przedmiotow nieobecnych w grze i niedodanych przez UB.

Blogoslawione belty (Po jednym w kazdej swiatyni boga o dobrym charakterze)
Fioletowe i czerwone mikstury (W namiocie dodanym przez komponent 1)
Rog Kazgarotha (Posiada go Deril)
Buty Przemieszczania (Ma je Viekang, zarowno w ToBie i SoA)
Buty Blyskawicznej Szybkosci (Trzyma je Habib. To pewnie dlatego musi rzucac mieczem!)

E. Przywrocone opcje Zyczenia

Ten komponent przywraca dwie opcje czaru Zyczenie. Sa to:

Kula Ostrzy na rzucajacego czar (Dostepne dla rzucajacego z Madroscia wieksza niz 18)
Druzyna zyskuje 10,000 sztuk zlota (Dostepne dla rzucajacego z Madroscia ponizej 9)

F. Przywrocone XP z tabel

Ten komponent przywraca nagrody XP za wykonanie pomniejszych zadan w Tronie Bhaala zgodnie z tabelami XP. Obecnie sa to:

Porozmawianie z glowami w Lesie Tethyru
Wykucie Wielkiej Metalowej Maszyny
Uwolnienie Ehlastry dawalo bledna ilosc XP.

G. Przywrocone losowe spotkania

Ten komponent przywraca losowe spotkania w Cieniach Amnu i Tronie Bhaala. Sa to:

Pojedynczy ogr atakujacy w dziczy na mapach w SoA
Grupa szlachetnych zbojcow atakujaca miedzy Amkethran, lezem Abazigala i enklawa Sendai.
Druzyna lowcow nagrod, do spotkania w tym samym miejscu. Tak, te nazwiska byly juz w grze.
Szesc wampirow walczacych z Arkanisem Gathem i dwoma towarzyszacymi Zlodziejami Cienia. Do spotkania w tych samych miejscach, co wszystkie podobne walki.

H. Lisz Deril (przywrocone zakonczenie zadania Cernda)

Jesli odzyskales syna Cernda pokojowym sposobem, Deril wroci jako lisz po trzech dniach, jesli Cernd wciaz jest w druzynie. Po krotkim starciu ucieknie do swojego domu, gdzie mozna go zabic na zawsze.

I. Przywrocona ikonka zniszczonego Saradush
[Hosted by imgur.com]

Nowa ikonka wskakuje w miejsce poprzedniej po tym, jak Y-S niszczy miasto, co sie dzieje po tym, kiedy zdobywasz jego serce.

J. Przywrocona sfera zywiolu ziemi w lochu Irenicusa

Lokacja, nad ktora wszyscy sie glowili, zostala przywrocona do gry! Mozna sie do niej dostac przez podloge na lewej sciezce w sferze zywiolu powietrza.


III. INSTALACJA/ODINSTALACJA

By zainstalowac moda, wypakuj zawartosci tego archiwum do glownego folderu BG2, po czym kliknij dwukrotnie na plik setup-arestorationp.exe i podazaj za instrukcjami. Jesli twoj komputer jest makiem, zamiast tego kliknij plik setup-arestorationp.command.

zeby odinstalowac, zrob to samo.


IV. KOMPATYBILNOSC

Odinstaluj moda Almaterii Wzbogacone Pomniejsze Lokacje, bo kilka poprawionych rzeczy by sie powtarzalo.
Komponent G powinien byc raczej instalowany przed Quest Packiem.


V. HISTORIA

V1 (20 marca 2013)
Wersja startowa.

V1.1 (21 marca 2013)
Usunieto buga ktory sprawial, ze nie mozna bylo zainstalowac Przywroconych Dzwiekow w jezyku angielskim, spowodowanego zlym polozeniem wymogu jezyka.

V1.2 (27 marca 2013)
Plaszcze sa juz dodawane w sposob, ktory nie psuje dropow dla uzytkownikow BGT.

V1.3 (28 marca 2013)
Kiser nie klonuje sie.
Becky i Diana pojawiaja sie, tym razem naprawde.
Dodano niemiecka wersje jezykowa, napisana przez Gasta.

V2 (3 kwietnia 2013)
Dodano trzy nowe postacie.
Przywrocono dwie opcje zyczenia.
Przywrocono blogoslawione belty.

V3 (18 kwietnia 2013)
Przywrocono:
Dwie nowe postacie.
Dwa losowe spotkania.
Jeden spory obszar.
Zakonczenie zadania Cernda.
Wlasciwe nagrody XP za zadania w ToBie.

V3.1 (4 maja 2013)
Zmniejszono szanse na to, ze Deril umrze przy pierwszym spotkaniu.
Dodano niewielka nagrode za zabicie Derila.
Nie trzeba juz miec zainstalowanego fixpacka (Dlaczego ktos mialby nie miec jest poza moja wyobraznia)

V3.2 (12 maja 2013)
Wisp napisal troche kodu, ktory sprawil, ze mod ma mniejsza szanse zamordowania calej gry. Dzieki!

V3.3 (22 czerwca 2013)
Ogr spawnuje sie tym razem naprawde.
Deril nie bedzie juz spawnowac sie w Gaju Druidow i mordowac wszystkich mieszkancow.

V3.4 (11 pazdziernika 2013)
Fanatyk probujacy spalic Viconie nie ma juz zenskiego glosu.
Rielev nie ma juz polskich linijek w kazdej wersji jezykowej.

V3.4.1 (17 listopada 2013)
Dodano kompatybilnosc z BG2EE.

V3.4.2 (2 marca 2014)
Facet na pogrzebie ojca Natalii mowi swoje linijki!

V3.5 (12 kwietnia 2014)
Dodano nowa ikonke zniszczonego Saradush.
Poprawiono troche badziewia w zlym kodzie.

V4 (22 kwietnia 2014)
Dodano sfere zywiolu ziemi w lochu Irenicusa.
Przywrocono dwa losowe spotkania.
Przywrocono dwie pary butow.
Przywrocono lacznie osiem pomniejszych postaci.
Naprawiono prawdopodobienstwo losowych spotkan.


Download

Aristo - 2013-03-20, 17:14

W te 1600 poprawionych postaci to jakoś nie chce mi się wierzyć, ale tak - jeżeli będzie działać poprawnie, to ma szansę trafić do wielu megainstalacji.

Wszystkie komponenty to przywrócenia, czy dodałaś też coś od siebie?

Planujesz coś jeszcze przywracać/dodawać, czy tylko poprawiać usterki?

Ch..ra, jak ja bym chciał umieć robić mody.

Almateria - 2013-03-20, 17:17

Działa poprawnie, przywraca głosy 1642 postaciom na minimalnie zmodowanej instalacji. ^^ To przez to, że wiele głosów jest dzielone między postaciami, i przez to poprawienie ~400 linijek przywróciło głosy ~1600 postaciom.

Jedyne co dodałam od siebie, to te płaszcze, nad którymi nie mogę przestać spergować.

Planuję dodawać jeszcze sporo rzeczy, na różne ciekawe rzeczy się natknęłam podczas słuchania tych tysięcy dźwięków. ^^

e: Mogę cie nauczyć! :D

AL|EN - 2013-03-20, 21:04

No no naprawdę się postarałaś. Oby tak dalej.
Almateria - 2013-03-21, 13:28

Wersja 1.1, naprawiłam buga który sprawiał że nie można było instalować trzeciego komponentu po angielsku. ^^
Almateria - 2013-03-27, 16:25

Wersja 1.2, wywaliłam buga który sprawiał że każdy gnoll dropił płaszcze w instalacji BGT.
Almateria - 2013-03-28, 19:25

bla bla nowa wersja
Almateria - 2013-04-03, 21:35

Nowa wersja, dodałam pięć nowych, sporych rzeczy.
Almateria - 2013-04-18, 12:55

Hej, jest nowa wersja.
Przywróciłam duży obszar, dwa losowe spotkania, XP z tabelek, dwie pomniejsze postacie i quest z Liszem Derilem.

porfirion - 2013-04-18, 13:12

Przywróciłaś lokację z Zabójcą? Super! <3

Wreszcie będzie można w normalnej grze, bez użycia kodów, usłyszeć Rysława :grin:

porfirion - 2013-04-18, 13:21

Ryszard 'Rysław' Chojnowski, założyciel firmy Albion Localisations i tłumacz bardzo wielu gier (również BG2), użyczył głosu paru pobocznym postaciom - na pewno pierwszej z czterech tajemniczych postaci w filmiku kończącym SoA i właśnie temu Zabójcy z AR2700 (raptem jedno zdanie, ale zawsze :wink: )
Almateria - 2013-05-04, 01:21

Nowa wersja sprawia, że Deril nie umiera od pojedynczego ciosu tuż po tym jak mówi, że znika, posiada nową zabawkę, i już nie trzeba mieć zainstalowanego fixpacka bo jakiś nerrrd narzekał na to. ^^
Almateria - 2013-06-22, 00:36

Właściwie wrzuciłam dwie nowe wersje teraz, z jakiegoś powodu 3.2 była tylko na SHSie. Przepraszam wszystkich którym zepsułam area linki. :(
Tuldor88 - 2014-01-19, 01:33

Taka mała upierdliwość z mojej strony, ale wiesz, że czepiać się lubię ^^

Po instalacji coś dziwnego stało sie z plikiem WeiDU.txt jaki zawiera spis komponentów, obecnie wygląda o tak :mrgreen: :
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #102 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #107 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #108 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // ?????? -> : ???
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #116 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // ?????? -> : ???
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #6 #0 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #0 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #1 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #2 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #3 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #4 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #5 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #6 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #7 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #8 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #9 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #10 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #11 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #12 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #13 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #14 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #15 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #16 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #17 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #18 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #19 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #20 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #21 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #22 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #23 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #26 // ?????? -> : ???
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #27 // ?????? -> : ???
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-BANTERPACK.TP2~ #4 #3 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #3 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #5 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #6 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #7 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #8 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #9 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #10 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #12 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #15 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #16 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #17 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #18 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #19 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #20 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #21 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #22 // ?????? -> : ???
~SETUP-UB.TP2~ #2 #25 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #100 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #400 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #702 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #902 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1000 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1104 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1200 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1300 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1502 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1600 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1700 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1800 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1801 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1803 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1804 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1805 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1808 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2001 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2100 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2300 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2500 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2600 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2700 // ?????? -> : ???
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2400 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #3 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #9 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #10 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #15 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #16 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #17 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #18 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #19 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #20 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #21 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #26 // ?????? -> : ???
~SETUP-EASE.TP2~ #6 #14 // ?????? -> : ???
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #10 // ?????? -> : ???
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #11 // ?????? -> : ???
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #0 // ?????? -> : ???
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #1 // ?????? -> : ???
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #5 // ?????? -> : ???
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #0 // 1-poziomowi NPC, autorstwa Nythrun: Wykryj przylaczalne postacie (wymagane dla pozostalych komponentow): v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #100 // Aktualizacja odniesien NPC do klas/podklas: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1224 // Faldorn: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1225 // Garrick: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1206 // Imoen: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1229 // Montaron: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1235 // Xan: v1.9
~LEVEL1NPCS/LEVEL1NPCS.TP2~ #1 #1236 // Xzar: v1.9
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #3 #0 // ?????? -> : ???
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #3 #1 // ?????? -> : ???
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #3 #2 // ?????? -> : ???
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // ?????? -> : ???
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #2 // ?????? -> : ???
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #3 // ?????? -> : ???
~SOVEREIGN/SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #0 // ?????? -> : ???
~SOVEREIGN/SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #4 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #5 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #6 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #7 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #10 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #12 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #13 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #16 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #18 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #19 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #20 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #21 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #22 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #23 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #24 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #25 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #28 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #29 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #30 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #31 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #32 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #33 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #34 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #35 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #36 // ?????? -> : ???
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #37 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #3 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #4 // ?????? -> : ???
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #5 // ?????? -> : ???
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #6 // ?????? -> : ???
~SETUP-A6CHARMPATCH.TP2~ #0 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-RENAL.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-ROLLES.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-ROLLES.TP2~ #1 #1 // ?????? -> : ???
~SETUP-SLANDOR.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~ASSASSINATIONS/SETUP-ASSASSINATIONS.TP2~ #5 #0 // ?????? -> : ???
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #0 // ?????? -> : ???
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #1 // ?????? -> : ???
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #2 // ?????? -> : ???
~PICKYFAMS/PICKYFAMS.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #2 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #3 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #7 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #12 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #13 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #15 // ?????? -> : ???
~ALMATWKS/SETUP-ALMATWKS.TP2~ #0 #10 // ?????? -> : ???
~SETUP RGENIE.TP2~ #4 #0 // ?????? -> : ???
~SKIE/SETUP-SKIE.TP2~ #0 #0 // ?????? -> : ???
~KHALID/KHALID.TP2~ #1 #0 // ?????? -> : ???
~KHALID/KHALID.TP2~ #1 #1 // ?????? -> : ???
~KHALID/KHALID.TP2~ #1 #5 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #0 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #1 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #8 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #13 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #18 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #27 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #29 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #10 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #12 // ?????? -> : ???
~BG1NPC.TP2~ #0 #200 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #2 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #3 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #4 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #5 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #6 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #7 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #8 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #9 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #11 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #12 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #13 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #14 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #16 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #17 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #18 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #21 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #22 // ?????? -> : ???
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #27 // ?????? -> : ???
~C#SB_SILBER/SETUP-C#SB_SILBER.TP2~ #6 #0 // ?????? -> : ???
~SETUP-TEST.TP2~ #0 #0 // Mod szkoleniowy
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #0 // Przywrocenie lokacji: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #1 // Przywrocenie postaci: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #2 // Przywrocenie dzwiekow: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #3 // Przywrocenie przedmiotow: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #4 // Przywrocone opcji Zyczenia: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #5 // Przywrocone XP za niewielkie rzeczy: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #6 // Lisz Deril: v3.3
~ARESTORATIONP/SETUP-ARESTORATIONP.TP2~ #0 #7 // Przywrocenie losowych spotkan: v3.3

Almateria - 2014-01-19, 03:40

Nawet nei wiem, co mogło pójść nie tak. :D Wiń Weidu, nie mnie.
morgan - 2014-01-19, 05:18

Ja też kiedyś miałem taki problem i nie był winą modu Almy, bo po prostu z nim jeszcze nie grałem. Nie pamiętam z czego wynikł. Wiem, że w zasadzie nic nie poradziłem ,chciałem tylko zwrócic uwagę, na to, że to nei wina modu Almy - wydaje się mi, że zwiazane to było z odinstalowywaniem i instalowaniem róznych modów, do tego chyba grzebałem w pliku WeiDu.log (bo z tego co sie mi wydaje może sie stworzyć, gdy przy reinstalacji nie natrafi na nazwy, które miał zapisane wcześniej?)
Co do loga WeiDu - to zdecydowanie odradzam Ease of Use (abstrahując już od cheaterstwa, jest Bg2 TweakPack z G3), moim zdaniem zainstalowałeś też za dużo komponentów fixpacka (dwa pierwsze to optimum, choć wystarczy i pierwszy, drugi pozwala na przyjemniejsze grzebanie w edytorach).
Mod szkoleniowy - wtf? Jeśli to mod, który tworzysz - to robisz podstawowy błąd - testuje się je na czystej instalce (wzglednie z fixpackiem) - zwłaszcza, że Twoja jest bardzo niestabilna (np. część battles jest niekompatybilne z tacticsem, co do kolejności, też chyba miejscami można mieć zastrzeżenia)

Tuldor88 - 2014-01-19, 11:56

Hm, skoro tak to ok, po prostu wolałem wspomnieć - wypytajnikowało mi weidu po instalacji właśnie tego moda dlatego sądziłem że coś tu nie grało ^^
1.Wiem że Tactics i Battles się dublują Morganie (podobnie jak wiele innych modów które często modyfikują to samo), dlatego każdy komponent instaluję tylko raz - albo z jednego albo z drugiego, zależnie od tego w którym on lepiej wygląda :smile:
2. Kolejność w logu wynika z tego iż przeinstalowywałem kilka starszych wersji i weidu wrzuciło ja na sam dół, oryginalnie było to:
1) TB_patch
2) bg2fixpack
3) BGTrilogy
4) Lure of Sirine's Call
5) bgmini_quest_encounters
6) BG1UnfinishedBuisness
7) BanterPacks
8) BG2UnfinishedBusiness
9) BGTTweak
10) EaseofUse
11) ItemUpgrade
12) Alma_Tweaks
13) Ribalds_Genie
14) Sir_Renal
15) Rolles
16) XanNpc
17) Khalid
18) SKIE
19) level1npcs
20) BG1npc_project
21) Minotaur and Licalor
22) AdalonsBlood
23) Tales of the Deep Gardens
24) Innershade
25) ervonyrah_piesnwladajacej
26) Tower of Deception
27) Assassinations
28) TacticsMod
29) Improved_Battles
30) Ascension
31) Oversight
32) BG2 Enable conversations with charmed creatures
33) Picky_Familiars
34)Almateria's Restoration Project
3. Mam starą edycję gry na 12CD dlatego sporo poprawek jakie są wgrane w edycji DVD po prostu nie mam i dlatego musiałem zainstalować większą ilość fixów
- BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki
- Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria
- Praca Cromwella zabiera dzien
- Poprawki sztyletów rzucanych/wręcz
- Poprawki swietych symboli Ghreyfaina
- Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow
- Usuniecie ograniczen dwuklasowana Lucznika i Tropiciela
- Usuniecie premi do drugiego atrybutu z Zlej Sciezki w piekle
- Poprawki dla przyzwanych demonow
- Dodatkowe poprawki skryptow
- Poprawiona Piesn Barda
- Dodatkowe poprawki charakterow
- Remove Thieving Start Bonuses from Bard and Ranger Skills
4. Co do Ease of use - instaluję tylko komponenty jakie poprawiaja to co najbardziej upierdlwe, w końcu nie o to w grze chodzi by zarządzać ekwipunkiem 10 razy przekładajac w nim to i owo by się łupy zmieściły, stąd komponenty takie jak "nieskończone układanie broni, mikstur i pierścieni/amuletów w stosy", z kolei w podmroku po zmianie w drowa gra mi się tnie jakbym grał na starym komodorze dlatego "Brak Awatarów Drowów w Podmroku", inne pierdoły to też poprawia "Poprawka do dialogów Imoen w Tronie Bhaala/Zbalansowanie Zmiennokształtnego/Kobieta Edwina/Romans: Poprawki Błędów (wymagane dla późniejszych komponentów)/Wiele twierdz (Baldurdash)" i tak dalej...
5. Mod szkoleniowy dodaje jednego jedynego npc z jakim można pogadać by sprawdzic czy wszystkie tigery w IF, identyfikatory w DO i inne które mu do dialogu wrzucam działają prawidłowo i tak jak sądziłem, wiec to ingerencja w grę jak nie przymierzając "Minotaur and Licalor" - żadna ^^

Almateria - 2014-04-12, 12:13

Nowa wersja jest dość malutka, gdyż zawiera jeden nowy komponent, ale to praktycznie tylko rozgrzewka przed tym co teraz robię. :P
Almateria - 2014-04-22, 11:20

Nie znalazłby się ktoś chętny do krótkiego betatestowania wersji 4? ^^"
Kinski - 2014-04-22, 12:41

Oczywiście ;D
picollo - 2014-04-22, 17:58

Daj znać na pw
Almateria - 2014-04-23, 16:24

Ok, porobiłam własnych testów troszkę i udało mi się urodzić wersję 4. ^^ Lepsza niż jakikolwiek inny mod, stworzona przez starannie dobraną drużynę najlepszych umysłów w branży!
Jedna nowa lokacja z nowymi questami, postaciami i w ogóle!
Dwa nowe losowe spotkania dla SoA i ToBu!
Dwie pary butów akurat w twoim rozmiarze!
Czterech nowych ziomków do pomocy w ostatecznym zabiciu Bodhi!
Nowa rozmowa z Deirexem!
Czterech nowych, niespotykanych przeciwników!

Tuldor88 - 2014-04-23, 16:41

Hmm.. readme też zaktualizowałaś ;>? I - jeśli mogę coś zaproponować - nie myślałaś by to wszystko scalić w jednego dużego modzika? Chodzi mi o A_restoration, A_tweaks i szał_ciał_główek :wink:

Khe khe, skoro Tyś "rodziła" to kto był 'ojcem sukcesu' ;>? picollo czy Kinski? xD

Almateria - 2014-04-27, 20:11

Nie chciałam tu odpowiadać, żeby móc ignorować twój obrzydliwy żart, ale Elef mnie do tego nakłonił.
No więc, myślałam o tym pobieżnie, ale jestem pewna że tego nie zrobię. Po pierwsze, wszystkie te mody mają bardzo różny target graczy. ARP nie ma zamiaru dodawać niczego, co by się nie znalazło w grze, gdyby wydano ją pół roku wcześniej. Szczerze mówiąc, nie lubię nadmiernego fanfikowania w modach, dlatego samo pisanie questów było dla mnie gigantycznym bólem. No nie lubię, to jest bardziej mod mechaniczny, niż zwykły. Żeby przenieść to na bardziej ludzkie warunki, ARP to mod szyicki, dla ludzi, którzy wierzą, że tylko ci oryginalnie zamieszani w tworzenie powinni móc interpretować grę.
AlmaTweaks natomiast było swoistym… żartem, z braku lepszych określeń. Pierwsze dwa komponenty powstały jako żart, przy okazji kradnąc kod z forum G3. Przy okazji można powiedzieć, że nauczyłam się biegać, zanim umiałam chodzić, bo mój pierwszy mod zawierał gmeranie w LPF i tym podobne, a pierwszy dialog napisałam w ARPv4. :P Prawda jest taka, że jest to tak naprawdę mod treningowy, każdy z komponentów testował moje zrozumienie oddzielnych funkcji silnika IE. Dopiero potem się okazało że istnieją ludzie którzy to łapią, więc to 'wydałam'. Niektóre nawet nie działają, ale to odkryłam dopiero potem. No i Readme jest tak tragicznie złe, aż mi wstyd. :| AT to mod sunnicki, dla ludzi którzy uważają że każdy (no, z 12 tysięcy, ale to jest alegoria dla tego ile złych moderów istnieje) jest w stanie wydać prawidłową interpretację materiału źródłowego. Duża zawartość to też "Co, ja nie umiałabym?" przy widzeniu innych modów.
FHoBA jest jeszcze nawet bardziej żartem, niż zwykły. To jest dosłownie żart i chyba jedyne co na nim testowałam to tworzenie udźwiękowienia dla linijek. Jeżeli dalej ciągniemy metaforę to to jest ahmadijja bo też nikt ich nie bierze na serio.

Co chcę przez to wszystko powiedzieć, to to, że jakkolwiek chcę, to te dwie filozofie nie są po prostu ze sobą kompatybilne! I zmuszanie ich do współdzielenia jednej przestrzeni skończy się gigantycznym narzekaniem.

Do tego, Kinski(e: i Elef) by narzekał, że trzeba klikać Y przy promptach.

Tuldor88 - 2014-04-27, 21:00

Nie denerwuj się, jak sama wspomniałaś był to żart i dlatego dodany małym druczkiem :)
Dzięki za odpowiedź i nie narzekaj tak na tego Tweaka, bo odnoszę wrażenie że gracze są wobec niego mniej krytyczni od Ciebie :wink:

AL|EN - 2014-04-28, 20:32

Almaterio zastanawiam się, czy włączyć twojego moda w domyślnej instalacji BWS. Tylko przydały by się jakiś jeden mały(albo duży) teścik...
Almateria - 2014-04-28, 20:37

Ale ze moje testy nie wystarczaja...? ;_;
Tuldor88 - 2014-04-28, 20:39

Pewnie chodzi o to czy sie z czymś innym nie gryzie ;)
AL|EN - 2014-04-28, 21:24

Dokładnie,
zastanawiam się na ile mod zmienia lokacje używane w innych modach. Może jakieś małe techniczne info ?

Almateria - 2014-04-28, 21:43

Mogę przygotować techniczne info i informacje dot. tego, z czym się mod gryzie. ^^ Tylko powiedz mi więcej na czym polega to info. ^^"
AL|EN - 2014-04-29, 08:30

No "na ile mod zmienia lokacje używane w innych modach". O przywrócone rzeczy się nie martwię bo skoro jest coś nowego to żaden mod jeszcze z tego nie korzysta.
Almateria - 2014-04-29, 10:28

Nie no, wszystkie lokacje, i to, co się w nich zmienia, opisałam w readme. Nowe postacie są dodawane przez rozszerzenie skryptu, więc nie ma szansy, że coś się pomiesza z innym modem, chyba że tamten mod po prostu nadpisuje skrypty, jak baldurdash fixpack.
Nowe regiony przejścia zostałī dodane w Targowie, domu Kisera i sferze powietrza w lochu Irenicusa. Nowy region skryptowy jest w dungeonie illithidów w Podmroku.
Nowe przedmioty są dodawane w sposób nieinwazyjny.

Obecne możliwości konfliktu:
- Quest Pack dodaje nowe random encountery w podobny sposób, co mój mod. Postarałam się zostawić ostatni bloczek skryptu identyczny do tego, który podmienia QP, żeby zachować kompatybilność, ale nigdy nie testowałam konfliktów.
- Unfinished Business, uch, przywrócił spotkanie z Arkanisem przede mną i źle przeczytałam readme. >:| Muszę dodać warunkowanie do tp2.

Poza tym nie ma możliwości konfliktu.

AL|EN - 2014-04-29, 11:15

O to chodziło. Jak tylko dodasz i przetetestujesz to warunkowanko to daj znać a ja ustawię twój mod jako domyślnie instalowany komponent w schemacie "Recomended"
AL|EN - 2014-05-08, 13:41

Almateria napisał/a:
- Unfinished Business, uch, przywrócił spotkanie z Arkanisem przede mną i źle przeczytałam readme. >:| Muszę dodać warunkowanie do tp2.


Jeszcze tak zapytam:
Jak jest różnica między przywróceniem spotkania z Arkanis'em przez UB a twoim modem? (aby nie implikować czegoś, poczekam na odpowiedź)

EDIT: Upss, pani A. ma banika :/

Tuldor88 - 2014-05-08, 16:15

Kieeedyś Alma wspomniała, iż większosć komponentów to "podłączenie luźnych kabelków", a biorąc pod uwagę fakt, iż .cre Artemisa występuje w niezmodowanej grze (DV artemis) podejrzewam, że efekt jest dokładnie ten sam :wink:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group