Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Ostoja Komentatorów (Opinie) - [Komentarze do] Nowe wersje modów

morgan - 2010-02-27, 10:27
Temat postu: [Komentarze do] Nowe wersje modów
Oto nowy temat do komentowania treści tematu znanego jako "Nowe wersje modów". Tamten oficjalnie zostaje zamknięty. Będą się w nim pojawiać jedynie newsy. Wszystkie pytania, opinie itp. dotyczące nowych wersji mogą być zadane/wyrażone w tym temacie. On także zostaje przyklejony, by nie szukać go wśród innych newsów, których niekiedy może pojawiać się lawina ;) - Lava Del'Vortel

Lava Del`Vortel napisał/a:
Vecna v.12
Lava Del`Vortel napisał/a:
Czyżby rodziła się nowa mega-modyfikacja?

Jeśli tak, to nazwa jest tragiczna...
Lava Del`Vortel napisał/a:
niekiedy nazywany GreyHawk Artifacts - dość dezorientujące

hmm, ująłbym to inaczej - do niedawna wyłącznie nazywany GreyHawk Artifacts, zresztą do niedawna jego zawartość była dość uboga...
Lava Del`Vortel napisał/a:
Dodatek 'pełną gębą', czyż nie? Czyżby rodziła się nowa mega-modyfikacja?

Mam nadzieję, bo w tym aspekcie modotwórstwo przeżywa od dobrych 5 lat stagnację (pomijając dodawanie nowej zawartości (bądź odejmowanie - one-day w TS v7) w niekompatybilnych z niemal niczym TS i NeJ)... Oj, trzeba będzie zagrać (aczkolwiek chyba poczekam, bo znając życie i praktykę zapewne będzie jeszcze ze 100 kolejnych wersji)...

Vinci - 2010-02-28, 20:38

Coś ostatnio same dobre wieści przynosisz, Lava :P Echh, no i trzeba będzie zagrać ;)
Lava Del'Vortel - 2010-02-28, 21:13

I tak nie wiem czy mówisz o Vecnie czy o Neh'tanielu :P Co do Neh'taniela to ostało się mało rozmów przyjacielskich, bo autorce nie chciało się sprawdzić angielskiego i zakodować... chyba jakoś 6-7 rozmów przyjacielskich. Romans jest raczej rozwinięty, ale chyba jednak poprzedni autor by się tym lepiej zajął... zmniejszona została też liczba archaizmów, bo obecna autorka nie potrafiła ich dobrze stosować... no i łatwiej jej było wywalić po prostu niż nauczyć się i poprawiać.. No ale pewnie w tym co pisze osobistej urazy no... no i gdyby Neh'taniel był kobietą to też może bym inaczej gadał. Po prostu niektóre jego rozmowy bardziej sprawiają, że unoszę brew niż na prawdę porywają do dalszego czytania....
morgan - 2010-02-28, 21:23

Lava Del`Vortel napisał/a:
I tak nie wiem czy mówisz o Vecnie czy o Neh'tanielu

Na 100% o tym drugim... Wstępna analiza Vecny sprawiła, że modyfikacja mocno mnie rozczarowała - tyle powiem...

Vinci - 2010-02-28, 21:35

Tak, mówiłem o Neh'tanielu. Cholernie go lubię i zamierzam sprawdzić co tam narobiliście w jego sprawie.

Co do Vecny, no cóż, też przeprowadzam analizę, ale cholera, straszny badziew, chyba gorsze od TDD. Głównie sieczka, sieczka i jeszcze raz sieczka. Niektóre lokacje zupełnie puste. Echh, zobaczę co będzie dalej, na razie się nie pcham, bo za ciężkie potwory, muszę przypakować.

Lava Del'Vortel - 2010-02-28, 21:50

Nie wiem czy "co tam narobiliście" to poprawnie napisane, bo Kitanna i tak ma swoją wizję tego wszystkiego, a jej dialogi jakoś mnie tak nie jarają...
Przydałby się jakiś nowy romans dla facetów... niby zagrałbym z Fade, ale brak ToB jest niefajny... Nathaniel za... no jak wrzący kisiel i to ździebko przeterminowany... Saerileth już tyle razy miałem, że też mam dość.. Zagrałbym w Chrystę, ale nie zanosi się by była wydana... tak samo pewnie Delainy... za to kolejny dla bab romans się gotuje...

Alvarez - 2010-02-28, 22:04

Cytat:
za to kolejny dla bab romans się gotuje...

Tak z ciekawości sobie zestawiłem czego jest więcej, i tak:

Romanse dla kobiet - w sumie 9:
Xan, Edwin, Tsujatha, Kelsey, Neh'taniel, Ajantis, Sarevok, Valygar, Kivan i chyba tyle (przepraszam, jeszcze Anomen ;)

Dla facetów - 16:
Imoen, Amber, Avi, Fade, Kiara, Larsha, Skie, Rukrakia, Saerileth, Sheena, Tashia, Tyris, Ninde, Leina, Nalia, (x2 albo i 3, bo jeden jest trochę taki ehem ;)

(pominąłem homo- i bi-)

Więc nie narzekaj, że nie masz w czym wybierać :razz:

Lava Del'Vortel - 2010-02-28, 22:25

Imoen nie ma ToB, Amber nie ma ToB, Avi i Skie odpadają wiadomo dlaczego, Larsha - wyjaśnienie zostawię sobie, Rukrakia to nie wiem co to jest, ale sprawdzam już, Saerileth już tyle bałamuciłem, że ile można, Sheena jest niedokończona, Tashii jakoś nie trawię, Tyris jest łatwa, Ninde zbyt... dziwna... jak dla nie, Nalie nawet opisywałem i nawet jej nie lubię... Sime też kilka razy...
Nathaniel jest paskudnie rozlazły jak dla mnie, Farena już kilka razy zaliczyłem, Solaufeina zaliczyłem...

EDIT:

Pominąłem Fade i Kiare... ale oby2 też zaliczyłem...

morgan - 2010-02-28, 22:25

Alvarez napisał/a:
Rukrakia

Ale imię koszmarne... Co to * w ogóle jest?
Alvarez napisał/a:
Dla facetów

Jest też np. Natlia;P Aha i Sime z TS
Alvarez napisał/a:
Valygar

2x chyba

Z żeńskimi (dla chłopców;>) problem jest tego rodzaju, że na ogół mają zadanie być jak wg dużej częsci facetów "miłosne pochody" - krótkie, konkretne i udane - no i taka jest spora część rozmansów...

Alvarez napisał/a:
(pominąłem homo- i bi-)

Ty homofobie;>

Vinci - 2010-02-28, 22:36

morgan napisał/a:
Z żeńskimi (dla chłopców;>) problem jest tego rodzaju, że na ogół mają zadanie być jak wg dużej częsci facetów "miłosne pochody" - krótkie, konkretne i udane - no i taka jest spora część rozmansów...


Dlatego polecam Amber. Notabene, właśnie sobie z nią gram ^^ Łatwo nie jest, skryta, niedostępna babka, ale jak się już otworzy... :P Dlaczego ona nie ma części do ToB :<

Pavlus - 2010-02-28, 23:25

Ja tam z Amber nie miałem problemów. Trza przyznać jeden z lepszych npc/romans modów^^
Lava Del'Vortel - 2010-03-01, 13:43

Wychodzi na to, że robi się ździebko offtop :P Dyskusję o Amber i innych romansach proponuję kontynuować w odpowiednim wątku ;)
Alvarez - 2010-03-08, 19:41

Cytat:
Poza tym dodany został komponent pozwalający na "przyjazne" zdobycie przedmiotu "krew przyjaciela" do zagadki pod Miedzianym Diademem.

Ooo... to tak samo jak mod Quallo, pewnie jakaś niekompatybilność jest. Adalon's blood też podobne. Taka trochę zbędna pierdółka dla ześwirowanych na punkcie dobra paladynów. A questów dla złych wciąż jak na lekarstwo... :/

Lava Del'Vortel - 2010-03-08, 19:53

A Quallo nie jest też Berelinde? Niestety nie wiem, ale pewnie jest to komponent opcjonalny... ale nie sprawdzałem, więc nic sobie uciąć nie dam jak się pomyliłem.
morgan - 2010-03-09, 14:36

Alvarez napisał/a:
Poza tym dodany został komponent pozwalający na "przyjazne" zdobycie przedmiotu "krew przyjaciela" do zagadki pod Miedzianym Diademem.

No tak, ale po co? Przecież zabijając "przyjaciela" i składając miecz ratujemy resztę żałosnego żywota Quallo, to chyba szlachetniejsze niż pozostawienie go na pastwę, niekontrolowanego juz przez Lirarcora pełzacza ścierwojada (a tak musiałaby się ta przygoda skońćzyć) - kolejny mod czy komponent mający za nic spójność uniwersum w BG czy w szerszym ujęciu FR

Dead - 2010-03-09, 16:00

Pozatym ścierwojady są złee i zabicie ich jest Dobrem.
Almateria - 2010-03-09, 19:42

Grzebul napisał/a:
Pozatym ścierwojady są złee i zabicie ich jest Dobrem.

Ścierwojady są z natury neutralne. ^^

Dead - 2010-03-10, 16:40

Ale są brzydkie :>
Vinci - 2010-03-13, 15:00

Lava Del`Vortel napisał/a:
Neh'taniel v.3.8


Lava Del`Vortel napisał/a:
EDIT:

Neh'taniel v.3.9


:lol: Ja niepotrzebnie się napaliłem na 3.7 czy ile to było ten miesiąc temu. Więcej problemów, niż z wersją starą. Może poczekam jeszcze z pół roku i innym radzę podobnie :P

Lava Del`Vortel napisał/a:
Ponoć dodatek pozostawia wiele do życzenia, ale mówi się, że autor dalej pracuje nad tym projektem.


Musiałbym zacząć od nowa żeby coś z tego było :P

No i dzięki Lava za info :beer:

morgan - 2010-03-13, 15:05

Lava Del`Vortel napisał/a:
Nastąpiły kolejne poprawki błędów.

Lavo, napisz po ludzku, że po raz kolejny puścili g***o, którego przed releasem nie byli łaskawi sprawdzić, a nie wklejasz framugę sugerującą, że niby poprawia jakieś dawniejsze błędy... przypomina mi to o dawnym poście Torna - http://athkatla.cob-bg.pl...p?p=71534#71534
Nie żebym się jakoś specjalnie czepiał, ale sam widzisz, że nobody's perfect...

Lava Del'Vortel - 2010-03-13, 15:19

no bo poprawia, ale co mam pisać, że tutaj jest jedna literka zmieniona a tu cyferka... niby dobrze, ale po głupio mi pisać, że autorka nie jest zbytnio... no... "fajna" :P Niby dobrze, że poprawia, no ale... z drugiej strony NPC trudniej się sprawdza... ale co ja ją będę bronił! Nie chce mi się :P Mam nadzieję, że darujecie mi, że nie opisuje w 2 postach 3 razy moda :P
Alvarez - 2010-03-13, 16:46

Lava, Lava, a Fishing For Trouble to jak stoi, bo to zapewne najbardziej oczekiwany mod 2009 roku, a niestety 2010 też :wink: .
Widzę topic z betatestami, wszystko jest już gotowe, tylko wymaga sprawdzenia, czy może Yovaneth planuje dorobić jeszcze jakąś zawartość?

Lava Del'Vortel - 2010-03-13, 17:06

Że niby tak mam zdradzać takie rzeczy? :D Z modem to jest tak, że jest praktycznie gotowy chyba, ale Yovaneth dalej chce jeszcze przetestować wszystko. Ogólnie to raczej typ człowieka, który będzie testował coś dłuuuugo zanim wyda... Nie wiem czy to nie przesada, ale może to przez to, że mod jest tak duży... Podobnie jest z Farenem, tzn testy były, ale Sakaki i Feuille zniknęły, a szkoda, bo można było Farena skończyć w kilka dni...
Ja to mówię z perspektywy obserwatora - jak jest dokładnie z FFT to nie wiem... tam dużego dostępu nie mam... Że testy I FFT i Farena są od dawna to wiadomo, więc pewnie nic nowego nie powiedziałem... Wszystko zależy od Yovanetha i jego decyzji, że ma dość testów...
Oczekiwane jest też Shadow Hand a z tego co wiem to całkiem nieźle się trzyma - nie jest to projekt "ogłosimy coś dużego i to zostawimy" ;)

Alvarez - 2010-03-14, 21:27

Fajnie, że tego nowego Neh'taniela zainstalować nie można, jakiś błąd w pliku Neh'taniel/Dialogue/SK#NEH25.d , hmmm...
Lava Del'Vortel - 2010-03-14, 22:28

Hoho! To całkiem w stylu Kitanny... nie martw się... pewnie wyda w przeciągu tego tygodnia z 2 nowe wersje...
morgan - 2010-03-15, 15:30

Lava Del`Vortel napisał/a:
a ponadto pojawił się nowy sub komponent modu - "Game Text Update".

co przez to rozumiesz?
komponent o tej nazwie zawarty był w BG2 Fixpack od samego początku, czyli od wersji 1 beta...

Almateria - 2010-03-15, 18:52

Te portrety-jak-z-dao wyglądają okropnie. ><
Lava Del'Vortel - 2010-03-15, 19:23

morgan napisał/a:
co przez to rozumiesz?

sorrki, spieszyłem się i źle sprawdziłem. poprawię jak tylko coś zjem, a tymczasem:
Cytat:

The first (and recommended) option will install "GTU Light" (by Wisp), a fairly minimalistic dialogue update which contains only the most relevant typographical corrections. The second option will install "GTU Classic" (from Baldurdash, by Kevin Dorner), an in-depth dialogue revision, parts of which may be considered arbitrary by purists.

Alvarez - 2010-03-17, 19:35

Cytat:
Hoho! To całkiem w stylu Kitanny... nie martw się... pewnie wyda w przeciągu tego tygodnia z 2 nowe wersje...

No i jest 4.00, da się nawet zainstalować ;)
Zerknąłem na alternatywne portrety, ten drugi wygląda jak jakiś chińczyk-zombie :razz: W ogóle najlepszy jest ten co był.

Lava, a tam w ogóle są jakieś Twoje dialogi? Bo w ReadMe jest tylko tyle:
Cytat:
Lava Del'Vortel, code advice, troubleshooting and new portrait.

Lava Del'Vortel - 2010-03-17, 20:49

Chyba tak, ale nie sprawdzałem dokładnie. Ja napisałem 15 rozmów, z tego co wiem Kitanna dodała tylko kilka bo reszty jej się nie chciało sprawdzać, bo (co zresztą widać) chciała po prostu jak najszybciej wydać moda. Ogólnie się pokłóciliśmy i nawet nie wiem czy chce mi się o tym pisać. Jak nie dodała to szkoda, bo oznacza że nie szanuje mojej pracy. Moje rozmowy były do friendship - kilka ponoć zostało, ale na ile są moje i czy są moje... nawet nie sprawdzałem tra bo nie chce się denerwować. O nowej wersji powiadomię oficjalnie jak wyjdzie jeszcze jakiś znaczący mod.. znając życie wtedy będę już mówił o neh't 4.1...
Alvarez - 2010-03-24, 19:44

Kitanna to niepoważna jest trochę aby tak co chwila wypuszczać nowe wersje, a w każdej kolejnej i tak są błędy, jeśli oczywiście da się ją zainstalować :razz:
Cytat:
Z bardziej znanych projektów to chociażby Baldur's Goth.

Baldur's Goth jest obrzydliwy, robi z NPCów jakieś straszydła. Nie wiem jak w ogóle to można zainstalować.
Ten Rupert też niczego sobie, tak na odwal zrobionych "ikon" przedmiotów nigdzie nie widziałem.

No, to sobie ponarzekałem :wink:

Almateria - 2010-03-24, 21:18

Alvarez napisał/a:
Baldur's Goth jest obrzydliwy, robi z NPCów jakieś straszydła. Nie wiem jak w ogóle to można zainstalować.

Bo GothAerie jest prześliczna. ^^

morgan - 2010-03-29, 17:00

Lava Del`Vortel nie napisał/a:
The Darkest Day v1.13

Nie rozumiem takich releasów - naprawiono jakieś nic nie znaczące drobiazgi itd. a mozna to było spokojnie rozwiązać patchem, zwłaszcza że od groma rzeczy nie zmieniono - nie zaimplementowano nowej tabeli biegłości, dalej nie ma (ale moze i nie będzie) soundsetu do Vesine, nie mówiąc juz o takim drobiazgu jak profesjonalnie zrobione podklasy czy opisy przedmiotów...
Pozostawiono perełki w stylu pałka - KP: 8 (chociaż w niej samej zmieniono Black Jack na Blackjack, ale widać wywnioskowanie, że KP jakoś nieszczególnie się ma do broni to już przekraczało mozliwości)...
Co ciekawe mimo wielkiej akcji pt. tłumaczymy do nowej wersji nikt nei był łaskaw się zająknąć, że podretuszowano opisy kilku czarów -np. Bane (Zguba) zmieniono w opisie czas działania z 1 rundy na turę, podobnie majstrowano w kilku innych, ale co tam, pełen luz, byle wersja eng była pełna...
Inna sprawa, że prosiłem Hoppy'iego o dodanie że tłumaczyliśmy to jako SoM (czyli część CoBu) + TB, ale zamiast ująć to w .tp2 dodał to jedynie do readme...

Lava Del`Vortel nie napisał/a:
Check the Bodies v1.12a

Również znalezione na BWL, aczkolwiek nie mam pojącia czym różni się od wersji 1.12;>

morgan - 2010-04-06, 15:26

Lava Del`Vortel nie napisał/a:
Big Picture 179f

Hmm (a potem dowiaduję się czytając posty z prośbą o pomoc)... Inna sprawa, że ponownie nie wiecz czym się rózni od wersji 179e - w plikach dialogowych zmiany nie nastąpiły, więc SoMowe tłumaczenie (v23) winno być wciąż aktualne...

morgan - 2010-04-12, 14:17

I znowu same NPCe;/ ;>
Jak zwykle świetna robota, ma jednakże dwa b. małe ale:
Lava Del`Vortel napisał/a:
- RTT Kitpack v.1.3 oraz RTT Item Pack v.1.2* - Download Strona dodatku Forum

RtT nie jest megamodem a totalną konwersją, a dwie zmiankowane nowe wersje stanowią tylko pomniejsze do niej dodatki...
Lava Del`Vortel napisał/a:
- Check the Bodies v.1.13

Hmm, chyba 1.12a (taką wersję znalazłem - aczkolwiek czym to to się różni od 1.12 nie mam pojęcia)...

Lava Del'Vortel - 2010-04-12, 18:17

Teoretycznie widziałem 1.12a w newsie, ale w downloadzie jest 1.13, więc może po kryjomu było jeszcze coś podmienione.
Alvarez - 2010-06-15, 18:08

Morguś, nie wiem czy chcesz wiedzieć, przygotuj się na moc wrażeń:
Chłopcy z SHSu wymodzili nową wersję Big Picture - 180a, jako dodatkowy komponent zostało dodane BP Series. Swoją drogą w końcu jest jedna rzecz jasno napisana:
Cytat:
It naturally will require the BP core, to work properly, and is set up not to install without it.

Kiedyś to już przerabialiśmy. Samo ReadMe tegoż moda spoileruje gdzie się da, odpowiada na setki pytań, ale tego jednoznacznie nie stwierdza. Gdzieś był zresztą topic z jasno postawionym pytaniem, ale zamiast prostej odpowiedzi tak/nie, było tam jakieś owijanie w bawełnę, że bez BP bardziej by autor polecał gSeries, czy inne pierdoły, pfff...

Zireael - 2010-06-16, 10:14

Szkoda, że BGT nadal ma problemy z polskimi głosami....
morgan - 2010-06-18, 11:32

Alvarez napisał/a:
Morguś, nie wiem czy chcesz wiedzieć, przygotuj się na moc wrażeń:

Ogarnąłem to, Ty za to ogarnij nowe komponenty;)

Alvarez - 2010-06-26, 20:50

mrrrr... brzmi ciekawie, gratuluję i współczuję, że tyle musiałeś czekać, SHS ma z Ciebie niezłą pociechę ;)
Chciałem zapytać, czy trzeba rozpoczynać nową grę, ale muszę przyznać, że sprytnie to wykombinowałeś (FAQ) ;). Jak mniemam nie ma znaczenia czy Innershade jest instalowane przed czy po TotDG?

Lava Del'Vortel - 2010-06-26, 20:57

Alvarez napisał/a:
mrrrr... brzmi ciekawie, gratuluję i współczuję, że tyle musiałeś czekać, SHS ma z Ciebie niezłą pociechę ;)

Arigatou gozaimasu! (dzięki :P), tyle że nie jestem pewien czy oni tak to widzą. Z tego co wiem to był zarzut, że nie wiadomo co o tym sądzić bo w TotDG i Inner (przy oby2 tak chyba było) nie ma informacji o samym FR itd... No ale niby kilka osób tam się ucieszyło.

Alvarez napisał/a:
Chciałem zapytać, czy trzeba rozpoczynać nową grę, ale muszę przyznać, że sprytnie to wykombinowałeś (FAQ) ;)

Takie pytanie można było przewidzieć :P Heh. Oczywiście nie trzeba.

Alvarez napisał/a:
Jak mniemam nie ma znaczenia czy Innershade jest instalowane przed czy po TotDG?

Nie ma znaczenia, ale jeżeli chodzi o wykonywanie to... jeżeli chodzi o przyjaźń z Barbarą to pojawi się dodatkowa odpowiedź w jednej z rozmów jeżeli wykonaliśmy pierw TotDG, ale to raczej mała sprawa i niezbyt znacząca.

Alvarez - 2010-12-05, 14:25

Cytat:
x [Dzisiaj 13:56] Antalos: Możecie mi powiedzieć w 2 zdaniach co to za mod ten Fishing for Troubles, bo nie chce mi sie czytać i szukać recenzji

Nie ma recenzji, bo jeszcze nie było premiery. Ale ja już ostrzę zęby, bo modzik zapowiada się fantastycznie, poza tym to produkcja Yovanetha, więc jak już będzie wydany, to pozbawiony błędów. Naprawdę spory mod, z tego co kiedyś wyciągnąłem od Lavy, rozmiarem jest gdzieś 1,5 razy większy od OzWM. Klik! - galeria, patrz i delektuj się, naprawdę pięknie to wygląda.

Żelazko - 2010-12-27, 19:58

Cytat:
DeepAudio v.1.0 - jest to mini dodatek pod BG2 z zainstalowanym TotDG. Dzięki temu pliki audio także będą w języku polskim. W przyszłości planowane są opcję dla innych tłumaczeń.


Nie bardzo pojmuję, co spolszcza ten patch? Odgłosy na ulicach w Athkatli?
P.S. TotDG? To jakiś mod? :smile:

Antalos - 2010-12-27, 20:07

Głębokie ogrody bodajże Lavcia ^^ Podpadłeś nie wiedząc ;]
Lava Del'Vortel - 2010-12-27, 21:23

Mógł nie zauważyć tego co jest napisane... 1.5 cm nad DeepAudio.
Antalos - 2010-12-27, 21:42

Być może... ale mam racje, że to twój ??
Lava Del'Vortel - 2010-12-27, 21:49

No tak, tam są linki podane. Mój pierwszy (i pewnie najlepszy w porównaniu do innych, które pisałem przed i po) projekt po angielsku.
Żelazko - 2011-01-03, 16:25

Cytat:
Big Picture v.180b

Cytat:
BGT-WeiDU v.1.11


Te mody wypuścili jak na złość :dontgetit: . 30 grudnia robiłem megainstalkę.

Nero - 2011-01-03, 16:38

Generalnie takie pierdoły zmienili, że różnicy wielkiej nie zauważysz...
Simi - 2011-01-04, 21:55

Świetne te portrety Ilmatar, wreszcie ktoś ma własną wizję bohaterów BG.
Lava Del'Vortel - 2011-01-04, 22:57

Fakt. Dlatego je zakodowałem i zgłosiłem na SHS do wydania. Dziwne, że nikt przede mną nie próbował tego zrobić. Ilmatar się zgodziła bez żadnych problemów. Ponadto ona chyba kiedyś była adminką to tym bardziej mnie zdziwił fakt, że się tym sami nie zajęli.
Zireael - 2011-04-14, 20:05

Lava, nie zapomniałeś przypadkiem o czymś :wink: :wink: ?
Lava Del'Vortel - 2011-04-14, 20:29

Jeżeli chodzi o Khalida, to mody hostowane na CoB i mające cały nowy temat nie podlegają tym newsom, bo mają całe swoje tematy/komnaty. Quayle, Skie, Wychowanek itd też nie dostają... To nie moje postanowienie, tak mi powiedział Morgan jak zaczynałem tę pracę.
Jvegi - 2011-04-14, 20:59

Morgan Imho popełniał czasami błędy.

Imho powinny być w twoich aktualkach też nasze mody. Ja na przykład nie zawsze patrzę na wszystkie komnaty, ale na aktualki zawsze, Poza tym to dodaje respektu jakby. Co my gorsi od GT jesteśmy? Promować scenę trzeba. Także u nas.

Lava Del'Vortel - 2011-04-14, 21:18

Niech Alvarez zadecyduje. Tak się umówili Morgan razem z Tornem, ja tylko przejąłem to tak jak było. Nie wiem jakie były argumenty itd.
Można po prostu też dawać małe info, że np wyszedł na naszym forum mod i sam odnośnik do tematu.

kol - 2011-04-14, 21:30

Tej, ja popieram Jvegiego.
Vinci - 2011-04-15, 16:17

Ja też popieram pomysł Chomika.

Moim zdaniem dziwne to było postanowienie.

Jolan - 2011-04-22, 10:54
Temat postu: [Komentarze do]
Cytat:
Freedom's Reign/Reign of Virtue v.7.2 - dodatek ten (FR) dodaje około 80-90 nowych przedmiotów, między innymi dając nową broń oryginalnym przeciwnikom. Dodaje także 2 nowe sklepy - SoA. W ToB (RoV) dodane zostają 3 nowe sklepy oraz 5 nowych spotkań - w tym oczywiście nowe przedmioty.

Oprócz włoskiego tłumaczenie to coś dodano?

Lava Del'Vortel - 2011-04-22, 18:53

Nie.
Illasera Prędka - 2011-04-24, 11:41

Cytat:
Freedom's Reign/Reign of Virtue v.7.2 - dodatek ten (FR) dodaje około 80-90 nowych przedmiotów, między innymi dając nową broń oryginalnym przeciwnikom. Dodaje także 2 nowe sklepy - SoA. W ToB (RoV) dodane zostają 3 nowe sklepy oraz 5 nowych spotkań - w tym oczywiście nowe przedmioty.


Co się zmieniło? Bo z tego co widzę to opis moda a nie jego aktualizacji. Pytanko:Dodaje przedmioty przeciwnikom, ale czy zabiera im też jakieś? Spotkałem się z mało przyjemną wymianą pierścienia ochrony +2 Arana na mieczyk ulepszany przez Ruada, który w sumie służył mi do końca ToB, ale i tak pierścień też by nieprzyjemny nie był, tym bardziej, że jakoś tak dziwnie ciąć Arana i nie dostać pierścienia... :shock: .

Lava Del'Vortel - 2011-04-24, 13:23

Jak ładnie poproszę to przeczytasz 2 ostatnie posty nad Twoim?
Illasera Prędka - 2011-04-24, 14:00

Oczywiście!

Cholera, tak serio to myślałem, ba! byłem pewien, że ten post dotyczył modu z jakiejś poprzedniej Twojej aktualizacji... czegoś do czego też dodawano nowe tłumaczenia.

Lava Del'Vortel - 2011-04-24, 14:42

No ale cytowaliście tą samą linijkę... ech, nieważne, są święta...
Swoją drogą to nie wiem czy to dobry mod, ale no...niby z wskrzeszonej strony TeamBG... jakoś tak... chyba mógłby być lepszy.

Illasera Prędka - 2011-04-24, 15:56

Ale masz jakieś konkretne zarzuty wzg. niego? Bo ja mogę się długo wypowiadać o bugach Spellhold Gauntlet, Ruada i kilku(nastu) innych, ale w modach tom świeżak, czytam ile się da o tych co instaluje ale zwykle informacje są szczątkowe, więc jak mi napiszą: dodaje sklep, urozmaica walki to biorę niemal w ciemno. Co do tych modów to czytałem tu, że SphereMod jest imba, ja nie zauważyłem, ale to na 100% dlatego, że ta imba dotyczy tylko magów, którzy z Kuli robią se twierdzę, walki w środku nieznacznie urozmaica. Swoją drogą Tolgerias w nim nieśmiertelny biega. Duuuużo jest takich kwiatków ogólnie co by nie zainstalować w ilości ponad 15.
Lava Del'Vortel - 2011-04-24, 17:32

boooo.... ma mało ściągnięć, większość o nim zapomniała (może chciała wyprzeć z pamięci) i widzę w plikach d jakieś sztylety bardziej zabójcze niż magiczne 2-ręczne zapewnie...

Cytat:
This dagger is deadly and potent weapon for the would-be assassin.

STATISTICS:

Enchantment: +4

Combat Ability:
25% Chance of Panicking Target
10% Chance of Temporarily Lowering Target's Constitution by 2

THAC0: +4 Bonus
Damage: 1D4 +4, +10 Poison Damage
Damage Type: Piercing
Weight: 1
Speed Factor: 0
Proficiency Type: Dagger
Type: 1-Handed
Requires: 3 Strength
Only Usable By:
Thief

Cytat:
STATISTICS:

Enchantment: +5

Equipped Ability:
Immunity to Level Drain

Special Ability:
Sunray: Once per Day

Combat Abilities:
2D6 +4 Damage vs. Undead
Destroy Undead unless Save vs. Death (-4 Penalty)

THAC0: +5 Bonus
Damage: 1D6 +6
Damage Type: Crushing
Weight: 8
Speed Factor: 2
Proficiency Type: Mace
Type: 1-Handed
Requires: 10 Strength
Only Usable By:
Cleric
Paladin


Oczywiście są też słabsze rzeczy, nie ma chyba wiele przegiętych, ale wszystkie wyglądają dość schematycznie...no i widzę przedmioty z sagi Drizzta... bleh...

Almateria - 2012-12-26, 15:27

Rozpoznałam pięć portretów, chyba. ^^
Lava Del'Vortel - 2012-12-26, 16:27

Hmmm czyżby dlatego, że nie lubisz BG i masz to gdzieś? ^^ Uwierz mi, przeciętny gracz *lubiący BG* rozpozna większość.
Jvegi - 2012-12-26, 16:43

Już tak nie cwaniakuj, portrety niepodobne są kompletnie, o to chyba chodzi.
Mi się podoba, zdecydowana większość przynajmniej. Chociaż nie do końca rozumiem co kierowało osobą, która z drowa zrobiła murzyna. No i Minsc z włosami i bez tatuaży to też lekkie nadużywanie poetyckiej licencji.

No ale są ładne, klimatyczne, a spora część brzydkich jest brzydka w ładny sposób.

Lava Del'Vortel - 2012-12-26, 16:58

Nie cwaniakuje, ale chyba logicznie rzecz biorąc to mają nawiązywać do oryginalnych postaci w odpowiedni sposób, a nie kopiowanie istniejących. To dopiero byłoby bezcelowe. Są inne, są w innym stylu graficznym i ładniej wpasowują się w grafikę BG (zwłaszcza BG2), ale to już moja osobista opinia.

Nie ma tam też drowa-murzyna, a Minsc nie ma włosów (a tatuaż był niezgodny z FR Lore - tak samo jak włosy Edwina).

Prawdopodobnie mylą Cię kwestie dodania do plakatu portretów dla postaci gracza. Nie wszystkie prezentowane portrety to NPC.

Jvegi - 2012-12-26, 17:04

Lava Del'Vortel napisał/a:
Nie ma tam też drowa-murzyna, a Minsc nie ma włosów


Lava Del'Vortel napisał/a:
Prawdopodobnie mylą Cię kwestie dodania do plakatu portretów dla postaci gracza.

Spoko spoko, ale po co nazywać portrety dla gracza jako ViconiaL.bmp, albo MinscL.bmp, jeżeli to nie są portrety Minsca i Viconii? Bo ludziki na tych portretach na pewno mają włosy i na pewno są murzynami, nie drowami.

Nie wygłupiajmy się. :roll:

Lava Del'Vortel - 2012-12-26, 17:14

Zajrzałeś do folderu portretów dla gracza. W BG2 portrety Minsca, Viconii, Imoen, Edwina i Jaheiry z BG1 nie są wykorzystywane w grze i są traktowane jako portrety dostępne dla gracza. Jednakowoż (w BG2) nazwy plików są niemalże takie same jak w BG1, tak więc nowa Viconia (ta z BG2) to powiedzmy NViconiaL, a stara (BG1) to ViconiaL. NViconiaL jest wykorzystywane w BG2, natomiast ViconiaL nie jest wykorzystywane (była jedynie w BG1).

Jeżeli zaś instalujemy na BG1, Viconia otrzyma portret z folderu 'Viconia', a murzyna zostanie zamieniona na LD#Wom3 albo coś takiego, i przeniesiona do folderu 'Portraits'.

Tak więc portrety ten piątki, którzy są także w BG2 zostały zastąpione portretami dla gracza, mimo, że pliki dalej mają nazewnictwo takie, jakie zostało wymuszone przez samą grę.

I nikt się nie wygłupia. Lepiej sprawdzić *w grze*, albo zerknąć na tp2, Jvegi, a nie cwaniakować ;) (albo chociaż spojrzeć na nazwę folderu...)
Ciekawe jest, że nikt tego nie zarzucił Zedowi, który wykonał niemalże identyczny trick w TWM.

Almateria - 2012-12-26, 18:49

Lava Del'Vortel napisał/a:
Hmmm czyżby dlatego, że nie lubisz BG i masz to gdzieś? ^^ Uwierz mi, przeciętny gracz *lubiący BG oraz wróżenie z fusów* rozpozna większość.

Na pewno masz rację. ^^
Nie no, nie masz, jedyne portrety, które są chociaż trochę podobne do oryginału to Imoen, Valygar, Viconia, Haerdalis i Yoshimo. Wiem, jak wyglądają wszystkie portrety w baldurach, ale jeżeli ktoś potrafi je połączyć z tymi nowymi wersjami to powinien poważnie przemyśleć to, co robi ze swoim życiem.
I nie przemyśli, bo nie ma takiej osoby, która je rozpozna!

Lava Del'Vortel - 2012-12-26, 19:12

Ok, następnym razem trzeba będzie wrzucić do gimpa i kliknąć efekt "farba olejna", albo coś takiego, i wtedy będzie git. Faktycznie, ciężko wyłowić który to Jan, która to Jaheira -- największym hardcorem jest jednak odszukanie tam Edwiny.
To nie mają być kopie i jeżeli tego się spodziewałaś... ale nie wiem po co w ogóle z Tobą o tym gadam.

Jvegi - 2012-12-26, 20:34

Ok, masz rację. Nie chciało mi się skakać po wszystkich folderach, więc zrobiłem szybkie wyszukiwanie i miałem wyświetlone wszystkie grafiki naraz, stąd konfuzja.

A co do wyglądu, to są robione w zupełnie innym stylu, ale jak się wie kto ma być kim ( a w grze w końcu wiadomo), to widać podobieństwo.

Lava Del'Vortel - 2012-12-26, 20:48

Spoko.
Miały być w innym stylu oczywiście. Troszkę idące w stronę IWD, gdy widać większe wersje. W BG1 wyglądają po prostu spoko, ale w BG2 wyglądają super. Prawdopodobnie przez to, że przez malowanie i cienie zdają się bardziej "brudne" i dobrze wyglądają w tych brązowych odcieniach.
Jasne, jest jeszcze kwestia osobistych preferencji - ja po prostu wolę takie malowane. A wielkim plusem jest to, że wszystkie były malowane od zera. To nie są jakieś edytowane zdjęcia - wszystko było rysowane bez jakiejkolwiek gotowej bazy.

Olos - 2012-12-29, 11:21

Obejrzałem wszystkie i mam mieszane uczucia. Są takie które bardzo dobrze się ogląda i od razu widać czyj to portret bez czytania nazwy, są takie które mi sie podobają mimo iż na pierwszy rzut oka nie wiedziałem. Ale są też takie które mi nie pasują w ogóle. Niektóre zlewają się z tłem zwłaszcza na tych najmniejszych formatach. Ogólnie pozytywnie odbieram większość tych portretów. Gdybym miałbym je domyslnie w grze to kto wie może i bym się przyzwyczaił.
Olos - 2013-01-03, 18:42

Przepraszam za double'a ale chciałem tylko powiedzieć, że dobrze sie składa, ze wyszła nowa wersja Ninde. Zaciekawił mnie także ten psionik oraz Dace. Własnie przymierzam się do reinstalacji BG, więc na pewno włącze te mody do gry.
Lava Del'Vortel - 2013-01-03, 20:13

Zaczekałbym na Twym miejscu te dodatkowe dni jeszcze, bo do 6 powinny wychodzić jeszcze nowe mody na SHS
morgan - 2014-04-28, 19:41

Cahir napisał/a:
Saving Sanik in Brynnlaw

W sumie to zawsze - gdy jeszcze wierzyłem w romantyczną miłość (odnośnie mojej osoby, ofc, nie neguję faktu istnienia takowej in general) - było mi go żal (i Klary). I mimo przechodzenia po raz np. 30. wciąż - może nie miałem nadzieję, bo wiedziałem, że jego śmierć jest nieunikniona, ale - liczyłem na cud. że może tym razem...
W ogóle Brynnlaw zawiera więcej tego typu historii niż inne lokacje - dość wspomnieć tylko historię Ginii (też zawsze było mi jej żal, i za każdym razem jestem skłonny wysupłać te 200 sz)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group