Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Tajemnice Wybrzeża Mieczy - TWM demo3.52 dla BG1 opublikowane

Zed Nocear - 2009-09-07, 18:51
Temat postu: TWM demo3.52 dla BG1 opublikowane
TWMdemo_v3,52_bg1.exe (dropbox)
Najnowsza wersja TWM dla BG1 uwzględniająca 12 z 20 poprawek opracowanych do wersji 3,51R2 dla BGEE, a które dotyczą także wersji BG1 oraz finalne poprawki komponentu Nyma i wstawienie do TWM (dotąd odrębny mod).

TWMdemo3.51.exe (dropbox)Przegapiłem aktualizację tego posta do wersji 3.5 inkorporującej kilka poprawek i opcjonalnych rozszerzeń. W międzyczasie powstała wersja TWM demo 3,51 jako odprysk prac nad konwersją TWM do BGEE, przy okazji których wykryłem kilka błędów w modzie, niekiedy dość istotnych. Szczegóły w postach na końcu tematu.

TWMdemo3.4b.exe (dropbox)Wersja TWM demo 3,4 z kilkoma poprawkami zauważonymi po jej opublikowaniu i niemal pełną wersją językową angielską tandemu Cuttooth-tłumaczenie / grogerson-korekta.


TWMdemo3.4.exe (CoB)(121MB)Nowa lekko rozbudowana wersja TWM demo 3,4. Zawiera jednakże dwa nowe obligatoryjne komponenty, znacząco wpływające na atmosferę rozgrywki. Liczę, że będą miały więcej zwolenników niż przeciwników. Po szczegóły odsyłam do ostatniego postu tematu i do readme.


README.HTM wersja polska
README.HTM shorted English version



Linki do starszych wersji:

TWMdemo3.2c(v33.123).exe (CoB)(91,3MB)

TWMdemo3.2b(v31.117).exe (CoB) (77,3MB)

TWMdemo3.2(v31.113).exe (CoB) (77,3MB)

TWMdemo3.1(v29.87).exe (CoB) (49MB)

TWMdemo3(v29.58).exe (CoB)



TWM demo 3.2:Miało być na gwiazdkę, ale po minimalnej obsuwie przedstawiam aktualną wersję TWM demo 3.2 (77,3MB) nie tylko koncentruje się na poprawkach błędów jak wersja 3.1, ale dokańcza też kilka pomysłów zarzuconych w wersji 3 z braku czasu i cierpliwości. Więcej informacji w ostatnim poście tematu a po szczegóły odsyłam do polskiego readme

TWM demo 3.1: Po dużej obsuwie i wycięciu połowy planów mod Tajemnice Wybrzeża Mieczy demo3 (v.29.58), który miał być na 10-lecie BG1 w maju 2009, nareszcie został opublikowany we wrześniu 2009. Teraz po dalszym pół roku przedstawiam wersję wyczyszczoną z większości błędów i nieco uzupełnioną. Tajemnice Wybrzeża Mieczy demo3.1 (v.29.87) to nic innego jak uaktualniona wersja TWM demo3 scalona z wszystkimi poprawkami, jakie ukazały się do FIX029a włącznie (lista zmian w temacie o uaktualnieniach TWM).

TWM demo3: W sumie lista około 60 zmian w stosunku do wcześniejszej nieoficjalnej wersji 26.2D, najważniejsze w skrócie to:
- nowy NPC Tsuki, rozbudowana, ale mocno wkurzająca postać (3x więcej dialogów niż Annamorth)
- ulepszone w stosunku do wydanej osobno wersji beta modyfikacje interfejsu w standardowej rozdzielczości i dla BG1 z WidescreenMod
- 8 unikatowych spotkań przy przechodzeniu między lokacjami (tzw. SRE)
- większe urozmaicenie przedmiotów bez przegięć, m.in. nowy sklep we Wrotach i inne drobne uatrakcyjnienia gry
- dodatkowe bantery dla NPC-ów i realniejsze zachowanie statycznych BN-ów
- usunięcie najbardziej uciążliwych błędów jak przerywanie ataku czy "ziewanie" po odpoczynku i w opisie postaci jako "ulubiony czar"
- dostępna jest wersja angielska, choć mod został przetłumaczony w niewielkim procencie i duża część zawartości moda jest zablokowana przy wyborze języka angielskiego

Alvarez - 2009-09-07, 19:16

Cóż, pożytek z mojego testowania był raczej niewielki, ale od siebie parę słów powiem:
- nowy NPC - w porównaniu z nim Edwin to dobroduszny dziadunio ;p, postać na warunki BG1 bardzo rozbudowana, jest quest, kilka spotkań (i to nie jakichś zapychaczy), interakcje... Dodatkowo jest pewna atrakcja przy odłączeniu, 4 portrety do wyboru i wiele innych.
- nowe GUI wraz z wysoką rozdzielczością zdecydowanie zwiększa komfort gry, imho najlepiej prezentuje się w 1024x786
- losowe spotkania... miodzio

Wielu nowości nie skosztowałem, trzeba będzie spróbować. Jak to z tajemnicami bywa przy pierwszej grze można wszystkich nie odkryć.

Może o reszcie TWM co nieco, nie chce mi się rozbijać na dwa posty.
- Ulepszone niedźwiedzie są naprawdę trudne, dobrze, że większość jest neutralna, zauroczenie zwierzaka nabiera nowego znaczenia (chociaż i tak czasem się opierają).
- romans z Viconią jest fajny, szczególnie jego puenta, rozmowy są co prawda krótkie, ale występują często, romansu nie sknocisz jedną złą odpowiedzią (irytuje mnie to czasem w BG2), dodatkowo są bantery z oryginalnymi NPCami
- pieśni barda to coś dla czego warto grać bardem w BG1
- drugi poziom lodowej wyspy, nie wiem jak wygląda ta z Unfinished Business ale ta z TWM jest naprawdę dobrze zrobiona
- urozmaicenia takie jak podarunek Winthropa też przypadły mi do gustu

Szkoda tylko, że pieśni barda nie przejdą do BG2 przy imporcie. Gdyby tak była wersja pod BGT, generalnie wolę BG1, bo silnik dwójki niszczy wiele dobrodziejstw jedynki, ale wkoncu chciałbym spróbować NPC Project i SCS, zawsze mogę grać na dwie instalki :smile:

Zed Nocear - 2009-09-07, 19:49

Alvarez napisał/a:
Cóż, pożytek z mojego testowania był raczej niewielki...

Albo jesteś zbyt skromny, albo po prostu nie wiesz, ale kilka poprawek i rozszerzeń w finalnej wersji TWMdemo3, szczególnie do Tsuki, powstało w efekcie Twoich uwag. Nie każ mi ich wymieniać.

Lava Del'Vortel - 2009-09-07, 21:44

Alvarez napisał/a:
- nowy NPC - w porównaniu z nim Edwin to dobroduszny dziadunio ;p, postać na warunki BG1 bardzo rozbudowana, jest quest, kilka spotkań (i to nie jakichś zapychaczy), interakcje... Dodatkowo jest pewna atrakcja przy odłączeniu, 4 portrety do wyboru i wiele innych.

Ach, rubinie, nie podobało Ci się wędrowanie z kimś kto ma swoje zdanie? No cóż, nie będę ukrywał, że chciałbym zrobić z NPC BG1 coś więcej niż zwyczajne marionetki... No ale zobaczymy jak się to potoczy! ^^

Zed Nocear - 2009-09-07, 22:26

Podoba mi się ten dialog:

CHARNAME: ~Czemu jesteś taki... niemiły?~
TSUKI: ~Ja? Niemiły...? Och, skąd coś takiego przyszło ci do głowy... A teraz mnie zostaw.~

Zed Nocear - 2010-03-22, 14:26

Wrzuciłem do pierwszego postu link do wersji TWM demo 3.1, która jest po porostu wersją TWM demo3 połączoną z FIX-em 029a w jedną instalkę.
Zed Nocear - 2011-01-06, 22:53

W pierwszym poście przedstawiwm link do nowej wersji TWM demo3.2, czyli takiej, jakie powinien być od początku TWM demo3, gdyby starczyło mi czasu i cierpliwości.

Polecam tę wersję przede wszystkim osobom, które jeszcze nie grały w TWM demo3 lub 3.1. Pozostałym radzę zaczekać na TWM v.4, pierwszą wersję bez słowa "demo", gdzie wreszcie będą nowe duże lokacje i sporo questów, ale to gdzieś za rok - półtora.

O ile wersja 3.1 koncentrowała się głównie na poprawkach, niekiedy dość istotnych dla komfortu grania, wersję 3.2 można nazwać na wzór produkcji filmowych "reżyserską", gdyż zawiera sporo nowych drobiazgów, niedokończonych wcześniej z braku czasu:

- nowa pełnoprawna klasa broni dystansowych, wzorowana na IWD2: młoty do rzucania (zwykłe, HQ, magiczne i unikaty), nie tylko do znalezienia, przeciwnicy w grze też ich używają;

- dwa nowe unikalne losowe spotkania w podróży (SRE) z ciekawymi fantami (teraz jest ich łącznie okrągłe 10), jedno według pomysłu Yarpena jeszcze z 2007 roku

- dodano drugi quest dla NPCa Ann'amortha, który zawrze bliższą znajomość z Thalantyrem oraz alternatywne ścieżki do istniejącego questu

- zintegrowano mod konkursowy z nowym systemem podróżowania po Wrotach jako opcjonalny komponent i na zachętę do jego używania dodano spotkanie we Wrotach na fragmencie lokacji dostępnym tylko z pomocą nowego systemu podróżowania;

- usprawniony komponent TWM_GUI pozwala łączyć w wyższych rozdzielczościach poprawkę interfejsu do WideScreenMod z nowym wyglądem GUI autorstwa Lavy - efekt chyba całkiem ładny.

Ze względu na wagę dodanych rzeczy, nie miało sensu wypuszczenie fixpacka, bo ważyłby jakieś 37 MB, niemal połowę tego co cała nowa wersja TWM.

Yarpen - 2011-01-07, 05:27

Podziw za to, że chciało Ci się to odgrzebywać z skrzynki mailowej. :) Przyznam, że TWM rozrasta się do imponujących rozmiarów - chociaż nadal muszę krzywo spojrzeć na nieco... dziwne przedmioty. Większość wykonana jest raczek w stylu NTOTSC niż BG1 - chociaż TWM to teoretycznie suplement. Ale z każdą kolejną wersją widać coraz bardziej to *teoretycznie*. Przy okazji, wrodzona charyzma pozwala mi całkiem nieźle pisać dialogi dla ogrów. ^^'
Zed Nocear - 2011-01-09, 21:34

Cieszę się, że zrobiłem ci frajdę tym SRE. Proponuję przenieść dyskusję do właściwego tematu TWM - opinie.

Poniżej przedstawiam rezultat połączenia TWM_GUI i GUI Lavy w TWM demo3,2:








brakznaczenia - 2012-07-23, 09:19

Witam i z góry przepraszam za moją niewiedzę.

1. Instaluje BG1
2. Instaluje BG1 UB v12
3. Instaluje videoscreen v3.05 i ustawiam rozdzielczość dostosowaną do mojego monitora tj. 1680x1050
4. Instaluje TWMdemo_3,2c_(v33,123)

Gra odpala się w prawym górnym rogu z tradycyjnym interfejsem. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak dla laika jak zainstalować TWM na pełnym wypasie i cieszyć się nowym wyglądem interfejsu na moim monitorze tak jak w poście powyżej?.

Pozdrawiam

Zed Nocear - 2012-07-23, 09:52

GUI do BG1+WideScreen (zawarte w TWM, jak i to samodzielne) obsługuje tylko wybrane rozdzielczości ekranu. Najwyższe to 1280x800 i 1280x768. Przy wybraniu 1680x1050 GUI nie zostało po prostu zainstalowane.

Odinstaluj TWM. Przeinstaluj WeiDU na 1280x768 i ponownie zainstaluj TWM. Żeby teraz gra chodziła w wybranej rozdzielczości na pełnym ekranie, może (nie musi) być konieczne dodanie niestandardowej rozdzielczości 1280x768 i ustawienie przeskalowywania obrazu w panelu ustawień karty graficznej, ale szczegóły zależą już, jaki masz sprzęt.

Zed Nocear - 2013-08-02, 15:55

Minęło blisko 2 lata od ostatniej wersji 3,2c, wiele komponentów jest w trakcie realizacji, ale mało udało mi się wykończyć do stanu zadowalającej mnie użyteczności.

Nowa wersja TWM demo 3,4, rozbudowana o kilka drobiazgów (link w pierwszym temacie):

# Dwa komponenty-utrudniacze, wpływające na całokształt rozgrywki:
- "Wybredne Przyłączanie NPCów + pomniejsze przywrócenia dialogów" + wersja ENG
- "Niebezpieczna noc w dziczy" core+SRE + wersja ENG
# Trzy nowe spotkania losowe, zależne od interakcji z konkretnymi NPCami:
- "Zemsta Edwina"
- "Khalid i śluzostwory"
- "Xan i pająki"
# Dwa komponenty rozwijające istniejące wątki w grze:
- "Odkupienie Centeol" + wersja ENG
- "Rozszerzone stanowisko archeologiczne"
# Nowa para wrogich sobie NPCów, ukryta w grze:
- "Rha'She i Astokatae"
# Kilka drobnych usprawnień i rozszerzeń istniejącej zawartości.

Dalsze pomysły będę dodawać na razie w formie dodatków do TWM, na początek kilka komponentów Lavy rozbudowujących NPCów (może już za kilka dni).

Andy - 2013-08-02, 23:06

Wiele bym dał za TWM dostosowane do WoBG. Jest jakaś szansa?
Zed Nocear - 2013-08-03, 12:26

Szansa jak najbardziej, pytanie kiedy to zrobię. Ale już poważnie rozważałem konwersję do BGT (WoBG bazuje na BGT). Jak zrobiłem sobie listę, co by trzeba przerobić, to zadanie staje się dość czasochłonne. Poza przeróbkami wymaganymi przez kompatybilność część rozwiązań wypadałoby rozszerzyć na BG2. Poza tym najpierw czeka cała lista poważnie zaawansowanych komponentów do ukończenia. Możliwe, że do następnych wakacji się z tym uporam.
Morty - 2013-08-27, 13:33

Hej, planuję sobie zagrać w BG z TWM jeszcze raz. Jak z tymi dodatkowymi komponentami rozbudowującymi NPC? Będą wydane na dniach czy raczej nie? :smile:
Zed Nocear - 2013-08-27, 18:55

Będą bardzo niedługo udostępnione dwa dodatki w wersji BETA, czyli niekoniecznie ostatecznie takiej, jaka zostanie dołączona do instalki TWM, ale grywalnej. Właśnie wróciłem z wakacji i zabieram się za ich sfinalizowanie. Są już w zasadzie gotowe, tylko chcę im się jeszcze nieco przyjrzeć.
Zed Nocear - 2013-08-31, 00:22

Pierwszy z zapowiadanych lekko kontrowersyjnych dodatków do TWM:

Drowi kupiec i mentor złego gracza

EDIT: Podmieniłem instalkę Nyma na wersję z poprawionymi dialogami z Emersonem, nie blokują wątku fabularnego gry.

EDIT2: 2015-02-24 Nowsza wersja Nyma z kilkoma poprawkami, choć to nadal nie wersja ostateczna.

Poprawki i zmiany:
vBETA 1z4
- ITM Trójpierścień (do kupienia u Nyma) zamiast kary 15% do odporności na magię,
ustawia ją na poziomie 127% - objaw przekręcenia licznika. W poprawionej
wersji znosi odporność na magię (ustawia na 0%)
- BAF Anonimowy Nym w pierwszym spotkaniu znika dopiero gdy w zasięgu wzroku PC,
kreacja przed Nashkel (przed Rozdziałem 2.), zmiana współrzędnych na
[500.1900],6 (trochę bardziej na uboczu, ale w zasięgu ekranu 640x480).
- BAF Kiedy Ann'amorth prosi o odnalezienie swojego pierścienia, udajemy się do
Candlekeep, a tam spotykamy Nyma - niekonsekwencje w dialogu - Spotkanie
z Nymem w Candlekeep AR2626.ARE możliwe dopiero po rozdziale 5. i
wcześniejszych spotkaniach Nyma we Wrotach.
- BAF Uzupełnienie skryptów różnych CRE Nymów
- DLG Opcja zapytania w dialogu Nyma na Jarmarku o mignięcie Nyma na AR2800
tylko jeśli faktycznie gracz zaliczył to spotkanie.
- STO Podmiana w sklepie Nyma skorupy ankhega (0 sz) na zestaw wytrychów.

vBETA 1z5
- DLG zmiana dialogu JOIN Nyma2 i poprawka kilku literówek w dialogach
- TP2/TRA przywrócenie wyrzuconego omyłkowo sztyletu Z!NYHOW.ITM
- STO - zmiana kolejności przedmiotów, Z!NYM.BAF - dodanie przywołania cienistej wywerny
- Z!NYM2.BAF - dostosowanie warunków banterów NYM2 do standardów TWM
- Z!NYM.BAF - Jak długo obecny na Jarmarku? - znika po wejściu drużyny do Wrót Baldura

Zed Nocear - 2014-07-07, 13:12

Kolejny dodatek do TWM, mam nadzieję, nie tak kontrowersyjny jak się obawiam, rozbudowuje listę przedmiotów:

Większa rozmaitość zwykłych i słabo umagicznionych przedmiotów

Nie są to całkowicie nowe przedmioty ale zebrane z PST, serii IWD i dwa z Fallouta, i odpowiednio dopasowane do możliwości enginu BG1. Ograniczeniem dla fantazji dodawania nowych broni (np. bicz ala Indiana Johnes, broń palna) jest lista animacji broni i typów amunicji. Mod jest niemal ukończony. (a w zasadzie pół moda, bo drugie pół z magicznymi itemami Lavy jest zablokowane ze względu na jeszcze sporą konieczność dopracowania grafik i własności przedmiotów, ale ta część też jest grywalna, kto chce odblokuje w prosty sposób) Wszelkie opinie i uwagi będą cenne przed dołączeniem modułu do całości TWM.

Dead - 2014-07-23, 21:47

Brzmi bardzo fajnie. Nie mam baldura tutaj, ktoś może zrobił jakieś screeny..?
Zed Nocear - 2014-08-07, 07:20

Kolejny dodatek do TWM w wersji beta. Tym razem to, co tygrysy lubią najbardziej, czyli QUEST:

"Serce Mroku" v. BETA 1,7

Quest rozpoczyna się po odebraniu nagrody za Bassilusa.

Zed Nocear - 2014-08-16, 23:58

Obiecany "na szybko" komponent eliminujący warunek Die() we wszystkich 10. questach BG1, które używają go do zliczania zabijanych stworzeń. Nie są to wszystkie użycia warunku w grze, ale chyba te najbardziej zawodne:

TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

Modyfikacja zastępuje komponent @68 TWM "Małe poprawki questów BG1", który najlepiej wcześniej odinstalować.

THORGAL - 2014-09-23, 17:33

TWMdemo3.4b.exe (dropbox)

Drowi kupiec i mentor złego gracza

Większa rozmaitość zwykłych i słabo umagicznionych przedmiotów

"Serce Mroku" v. BETA 1,7

TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar


Te odnośniki do plików nie działają. Ktoś wie dlaczego?

Scol - 2014-09-23, 18:55

U mnie wszystkie wymienione przez Ciebie linki działają. Jakiś komunikat błędu Ci wyświetla?
THORGAL - 2014-09-28, 09:29

Naciskam na odnośnik do pliku np.: TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

i widzę coś takiego:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/18137743/TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

We can't open the web page you requested ...
Cannot Find Server - The web site you typed in could not be found on the internet.

Are you looking for: Dl.dropboxusercontent.com?

Dl.dropboxusercontent.com

_________________

Nie mogę ściągnąć niczego z (dropbox)

_________________

Próbowałem w różnych przeglądarkach i jest tak samo :sad: :-/

Scaliłem wiadomości. Na przyszłość korzystaj z opcji EDYTUJ, zamiast dopisywać kolejne posty jeden pod drugim. - L`f

Scol - 2014-09-28, 12:54

Z tego co widzę to jest to problem przeglądarki Avant (+ewentualny antywirus). Spróbuj użyć innej przeglądarki (Firefox/Chrome), a jeśli to nie pomoże, wyłącz antywirusa.
Zed Nocear - 2016-02-14, 17:39

Nowsza wersja TWM ze zintegrowaną większością komponentów i kilkoma poprawkami. Teraz tylko komponent z Nymem można doinstalować osobno, reszta wymienionych w tym wątku już jest:

TWMdemo_3,5.exe (wersja przestarzała)

ZINTEGROWANE KOMPONENTY:
- +@18 Quest 'Serce Mroku' by Lava (+nowe poprawki)
- +@11 Dołożone PST-IWD items by Zed dodane w wersji BETA1z12
- +@66 aktualizacja BG Travel do v2.0a - dodana wersja minimalistyczna dla nielubiących
komponentu, odporność na błąd WeiDU 237
- +@68 Eliminacja Die() z liczenia stworzeń w 10 questach BG1

POPRAWKI:
- @09 Odporność sztyletu nieudacznika na cheat z upiciem
- @12 Poprawka rozpełzania stworzeń nocnych
- @14 Poprawione wadliwe działanie EscapeArea() na AR2626 (Ombree i Ann'amorth)
- @16 Tsuki nie mógł sztyletować z ukrycia, bo na wrogów pchał się Hasu,
teraz Hasu czeka w miejscu i nie atakuje wrogów, gdy Tsuki w ukryciu
- @16 Poprawki wymiarów portretów Tsukiego
- @19 Poprawka opisu i ikony broni podręcznej miecza Cykada
- @19 Poprawka questu - Tertion pojawia się dopiero po umowie z duchem miecza
- @19 poprawka nakładających się numerów @190041
- @22 poprawka zbroi Rha'She - jest odmianą zbroi skórzanej, wygląd A2;
do pazurów Rha'She odporność na bronie niemagiczne i czary do 3.lvl (tylko w swojej naturalnej postaci - kompromis między własnościami rakszas a nie za zbyt mocnym NPCem)

battlegrim - 2016-03-17, 22:20

Cześć.
Na początek chciałem podziękować Zedowi za świetnego moda - stary, nie masz sobie równych!
Pobrałem wersję TWMdemo_3,5 i chciałem zapytać czy mogę używać tej wersji z modami NTotSC, Baldur's Gate Mini Quests and Encounters v12, BG1 Unfinished Business w wersji 13.1, DrizztSaga v1 i ThalantyrItemUpgrade v3.7? Wersje mofów które podałem to te które pobrałem i chcę użyć. Jeśli tak to w jakiej kolejności instalować tak by nie było problemów? Które opcje instalować z BG UB tak by nie gryzły się z MotSC?
Pozdrawiam serdecznie!!

Damianus_NT - 2016-03-20, 07:24

Witaj Battlegrimie. Jak najbardziej, można. Faktycznie, trzeba pamiętać o właściwej kolejności instalacji oraz o tym, że pewne komponenty gryzą się z innymi. Generalnie zasada jest taka, że TWM instalujemy na końcu (jednak przed BG1 tweaks) gdyż sam w sobie zawiera sporo obowiązkowych i opcjonalnych tweaków. Tutaj, na stronie CoBu, masz podaną całkiem aktualną kolejność:

Kolejność instalacji modów BG1

Uważać trzeba na kilka komponentów z Unfinished Bussiness oraz BG1 Tweakpack (gryzą albo dublują się z tymi z TWM). Informacje z listy oraz z readme TWM wystarczą by się zorientować co można, a co nie. Do modów które podałeś możesz dodać jeszcze The Grey Clan i Stone of Askavar. Nie wiem natomiast jak się ma sprawa z Drizzt Saga, ale raczej powinno działać.

Mam nadzieję, że nie za późno na odpowiedź. Pozdrawiam.

Zed Nocear - 2017-02-19, 17:15

Jako odprysk prac nad konwersją TWM do BGEE, wykryłem kilka błędów w modzie, niekiedy dość istotne. Dlatego zamieszczam "stunningowaną" wersję do BG1:

TWMdemo v3.51

Poprawki od wersji 3.5:

1/ poprawka kodu @8 COMPILE ~TWM_Pack/ 08ar1010/ z!skelwa.BCS~ >>> COMPILE ~TWM_Pack/ 08ar1010/ z!skelwa.BAF~ w TP2
2/ @16, @22 usprawnienia aktywacji PID Tsuki i Astokatae
3/ @16, @56 minimalizacja wystąpienia słowa "ERROR" w kodzie TP2 (ważne przy wyszukiwaniu raportów błędów)
4/ @22 Flind w przemianach Rha'She nie ma sensownej broni magicznej >> HALB02(Halabarda+1)
5/ @11 Kivan ma nóż myśliwski w slocie podręcznych przedmiotów - teraz w plecaku
6/ @11 Poprawka niezidentyfikowanego opisu młota rzucanego z żelaza morgul
7/ @65 płaszcz i mikstura do NtotSC także jako samodzielny komponent
8/ @22 RAKSH3.ITM mieczem półtoraręcznym (niedoreprezentowane w BG1)
9/ @22 dodane nazwy i opisy w niezidentyfikowanych przedmiotach z @22 R&A
10/ @16 ładniejsza ikona solarnego ostrza Tsuki - teraz jest wariantem kolorystycznym księżycowego ostrza Xana
11/ @10 oppcode ograniczenia zaklęć przerzucone Z czarów pieśni do harf (chodzenie nie daje teraz możliwości rzucania zaklęć w czasie śpiewania pieśni) + skopiowanie odporności rasowych z BGEE do pieśni BARD07
12/ @06 usunięcie śpiącej postaci z piętra ZN0802.ARE, nie pasuje do wydarzeń spotkania
13/ poprawki przedmiotów w BG1 przy okazji przeróbki DESC do EE:
_____1 @08 Z!KOSS.ITM ~Krew Kossutha~ zmiana wagi w ITM z 0 na 1 jak dla najlżejszych amuletów.
_____6 @11 Z!NKNIF4 ~skalpel~ obrażenia z 1K3 na 1K2+1
_____7 @11 Z!NPUNC1-Z!NPUNC4 sztylety naręczne bronią jednoręczną
_____8 @13 Z!AQARML wymagana siła 8>0; Z!AQSHLD wymagana siła 0>8
_____9 @65 Z!POTN01 ~mikstura uspokojenia~ waga 0>1
14/ @06 zmiana komunikatu #20649 PL ~Drzwi tego domu są przegniłe. Wygląda na to, że nikt nie mieszka tu już od lat.~ EN ~The door to this house is rotting off its hinges. You assume the house has been abandoned for years.~
______na @60004 PL ~Drzwi tego domu są przegniłe. Chyba jednak ktoś tu mieszka mimo wszystko.~ EN ~The door to this house is rotting off its hinges. However, somebody lives here indeed.~
15/ Dopasowanie przeoczonych ikon 9. przedmiotów w extended header do ich wyglądu w ekwipunku
16/ @18 Serce Mroku - istotne poprawki:
_____1] Xovvarth na zewnątrz przy spadku HP<80% teleportuje się odzyskując zdrowie i przywołując ekipę wsparcia bez końca - błąd w skrypcie Xovvartha
_____2] nawet jeśli obrabiamy skrzynkę, gdy Xovvarth na zewnątrz i tak komentuje, choć nie widział - błąd w skrypcie/ dialogu Xovvartha
17/ Uzupełnienie opcode przedmiotów z niewrażliwością na truciznę i upicie o blokadę komunikatu i ikony zatrucia/upicia na portrecie
18/ @22 istotne poprawki w queście dla RhaShe: Shihab używa Magmowego Ioun, staje się wrogi i rzuca kulę ognia na koniec powitalnego dialogu (brak Enemy() powodowało, że Shihab pozostawał niewidzialny i nie atakował drużyny, co blokuje wątek gry - brak możliwości opuszczenia lokacji)
19/ @0 zmiana numerów wiewiórek, szczurów i kurczaków z 160-162 na 250-252 - zakres wolny w BGT/ WoBG/ BGEE + @89 zmiana numeru Squirrel na ID w skrypcie AI Kagaina.
20/ @0 dodanie STATE_REALLY_DEAD jako zbiorczy stan śmierci do STATES.IDS oraz zmiana STATE_DEAD na STATE_REALLY_DEAD we wszystkich skryptach i dialogach TWM.
21/ @57 drobne poprawki "permanent corpses" - nie kłóci się z komponentem BG1-UB

Kiwi - 2017-08-21, 12:40

hej,
czy można prosić o update linków bo wywalają 404

Zed Nocear - 2017-08-25, 10:00

Przed skupieniem się nad dodawaniem nowej zawartości aktualna wersja TWM dla BG1 uwzględniająca
- listę 12 z 20 poprawek opracowanych do wersji 3,51R2 dlaBGEE, a które dotyczą także wersji BG1
- oraz finalne poprawki komponentu Nyma i wstawienie do TWM (dotąd odrębny mod):

TWMdemo_v3,52_bg1

Lava Del'Vortel - 2017-08-25, 15:28

Zakładam, że dla 3.52 EE tej wersji jeszcze nie ma?
Zed Nocear - 2017-08-25, 15:56

Jest ukończone w 99% jako odrębny mod. Pozostało mi tylko dopasowanie wpisów do dziennika oraz połączenie z TWM, przetestowanie, czy się nie machnąłem gdzieś przy łączeniu, spakowanie i wrzucenie na serwer. To jakieś dwie godzinki jak nic. Wczoraj zdążyłem przyszykować do publikacji tylko wersję pod BG1. Dziś lub jutro (raczej jutro, bo muszę się wyspać) wrzucę wersję pod BGEE.
Nobanion - 2017-08-25, 16:11

Ja zawsze oczekuje z niecierpliwością na kolejne odsłony, bo dla kogoś co uważa że BG 1 jest najlepsze z Baldurów to brakuje tego typu modyfikacji. Muszę wehikuł czasu załatwić sobie, by we wszystko pograć :(

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group